[elektro] servo elektronika..hogy?
Viktor Fuzesi
fuzvik at gmail.com
Fri Mar 4 10:34:06 CET 2016
Szia,
Ezt én kreáltam
Viktor
2016. márc. 4. de. 9:25 ezt írta ("elight" <elight at gmail.hu>):
> Szia,
>
> még nem mélyedtem el ,
> de sokkal igéretesebbnek tűnik.
> A shunt-ön a motor drasztikus megállása
> egy tüskét generál, ezt szkóppal
> megnézheted. Ha DC 350mA mérsz
> az az első pillanatban lehet 1-2 Amper is
> és az a ellenálláson okozhat 1-2V os tüskét is.
> Erről már begyujthat egy érzékenyebb tirisztor
> vidáman.
>
> De nem azt mondtad, nincs shunt?
>
> Üdv István
>
> 2016-03-03 19:42 keltezéssel, Viktor Fuzesi írta:
> > Sziasztok,
> >
> > Nah futok meg egy kort ezzel,
> >
> >
> https://drive.google.com/file/d/0B2So35_0ItKZZlZVcDNfQ29WRG8/view?usp=docslist_api
> >
> > Ez igy mukodhet?
> > 20mA kb a motor arama terheles nelkul es 350re megy fol vegallasnal.
> >
> > Rsonton a fesz megemelkedik, tirisztor vezet, tranzisztor szakad. A
> > kapcsolo atmenetenel a fesz egy pillanatra el, tirisztor alapra áll.
> >
> > Hm?
> > Koszi!!
> >
> > Viktor
> > 2016. márc. 1. du. 2:49 ezt írta ("Ekati Bt." <ekati at kabelszat2002.hu>):
> >
> >>> Azért én már találkoztam olyan megoldással, hogy állandóan rajta maradt
> >>> a fesz a motoron.
> >>> Úgy gondolták, hogy attól a 1-200mA-től semmi baja sem lesz, a motor
> meg
> >>> nem elég erős ahhoz, hogy a mechanikát tönkre tegye.
> >> A Fiat Multipla-ban elszámolták magukat. Ott is rajtahagyják és
> >> rendszeresen ledózerolja a fogakat. Én is azt mondom, hogy csomósodjon
> >> meg a szőr a seggén. 1 centért ilyen gány munkát.
> >>
> >> NagyZé
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list