[elektro] megacp

hg12345 hg12345 at freemail.hu
Wed Jul 6 17:10:49 CEST 2016



gyapo <gyapo at freemail.hu> írta:
>hg12345, you wrote:
>h> Szerencsés vagy.... hogy ez megy...
>
>h> Nálam fordított a helyzet, az ügyfél már boldogtalan tulajdonosa a
>h> berendezésnek, mert rájött hogy nem ért hozzá és be se tudja
>h> állítani! Annyi pénze nincs, hogy szakértőt megbízzon, így ki kell
>h> kérdezni bármennyire nehéz feladat, és távvezérléssel végig kell
>h> nyomogattatni a készüléken a gombokat a konfiguráláshoz.
>
>h> A fenti nem egyszerű feladat, sokan az alapvető fogalmakkal
>h> nincsenek tisztában, mint tizedespont, és a legelemibb fizika
>h> általános iskola 7 osztály, és a több milliós berendezését szeretné
>h> vezérleni, amit pillanatok alatt amortizálhat.... Ja nem látsz
>h> semmit csak arra kell hagyatkozni amit elmond, hosszas kikérdezés után.
>
>h> Az idő megy és megy közben :-((((((((((((((
>
>Ezt valahogy bele kell számolni, vagy az eladási árba, bár ez 
>igazságtalan az értelmesebbekkel szemben, vagy emelt díjas telefont 
>kell használni az ilyen tanácsadáshoz, vagy mint az ügyvédi 
>konzultáció óradíjat kell kérni.
>Nálam is sok idő elmegy azzal, hogy kiszedjem a megrendelőből, hogy 
>mit akar. Meg kell ismertetnem a határokkal, a különböző megoldások 
>költségvonzatával, hogy dönteni tudjon. De ezt beleépítem az árba és 
>nincs gond. Ha valaki nem építi be, az most elviszi a munkát, de 
>később bukni fog, és az ügyfél visszatalál hozzám.
>Azt mindenki könnyen fölfogja, hogy egy szakember ideje az 
>nem 0 értékű. Az se, ha kocsiban ülök és vezetek, hogy megfordítsam a 
>fordítva betett floppylemezt, bedugjam az elosztó dugóját a 
>konnektorba stb. 
>
A "support" a legtöbbször a reklám helye, valószínű olcsóbb is mint a reklám és eddig bejött. Mondjuk nem rajongok érte.



More information about the Elektro mailing list