[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jan 31 04:02:01 CET 2016


En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti millios
extrakiadas.
Pure vw

Bye
Dexter
On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu> wrote:

> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a karbantartás/javítás
> és a kocsi ára?
> pi
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
>
>
> > Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> > Bye
> > Dexter
> > On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> > wrote:
> >
> >> Hello,
> >> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> >> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
> >> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
> >> úgy
> >> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> >> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> >> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell.
> >> Nem
> >> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj
> >> (sok
> >> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> >> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
> >> olyan
> >> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> >> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan, abban
> >> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
> >> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> >> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
> >> hogy
> >> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> >> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> >> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
> >> amikor
> >> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
> >> érzés,
> >> gyorsabb mint én.
> >> ÜDV JG
> >>
> >>
> >>
> >> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> >> > koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> >> > a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> >> > csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> >> > http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> >> >
> >> > 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> >> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> >> >> Csucstermek lehet.
> >> >> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> >> >> takaritani,
> >> kh-t
> >> >> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
> >> >> mire hogy
> >> >> reagal.
> >> >> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
> >> >> az abs
> >> >> erzekelokre es a esp panikol be.
> >> >>
> >> >> Bye
> >> >> Dexter
> >> >> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com>
> >> >> wrote:
> >> >>
> >> >>> Sizasztok,
> >> >>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> >> >>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> >> >>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> >> >>> -------
> >> >>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
> >> >>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
> >> >>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária, csak
> >> >>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> >> >>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan guruló
> >> >>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> >> >>> ------
> >> >>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
> >> >>> stb.]
> >> >>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni, vagy
> >> >>> lekerdezni?
> >> >>>
> >> >>> -----------------------------------------
> >> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> >> -----------------------------------------
> >> >>            elektro[-flame|-etc]
> >> > -----------------------------------------
> >> >            elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list