[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

Sandor Szali szali.sandor at gmail.com
Sat Jan 30 12:28:15 CET 2016


Koszi,
Eleg hervaszto a helyzet, a villanyauto lesz a megoldas, vesz majd egy i3-at.
ilyen kategoriaju TT-t 3M-ert mar meg lehet szerezni, rossz valtoval
nem tudom mennyit kap majd.

2016-01-30 12:06 GMT+01:00 Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com>:
> Hello,
> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót úgy
> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell. Nem
> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj (sok
> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok olyan
> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan, abban
> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus, hogy
> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de amikor
> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós érzés,
> gyorsabb mint én.
> ÜDV JG



More information about the Elektro mailing list