[elektro] akkuba vizet
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Sun Jan 10 11:07:50 CET 2016
Akkor inkább tekerd lejjebb a sebesség-limitert úgy 150-ig :)
Gábor
2016.01.10. 8:43 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
> Pontosan ugyanigy jartam egy parkolasnal egy melygarazsban.
> A kulonbseg csak az volt, h nem telen tortent.
> Egy deka elojele sem volt/nincs a cellazarlatnak, ha menet kozben tortenik.
> Ahhoz kellene 1 elektronika, ami a kulcs elforditasa elott csinalna egy gyors muterhelesrs vizsgalatot es egy fesz-eses merest ...
>
> De nekem mar oly mertekben tele a tököm a rengeteg felesleges auto-elektronikaval, h ha beszallok egy autoba azzal kezdem, h meg az ESP-t is kikapcsolom ...
> (Na jo, az is igaz, h autopalyan visszakapcsolom ... mert ha teccik - ha nem a reflexeim mar nem a regiek ... )
>
> -------------------
> L. Pasztor
> -------------------
>
> Sent from my iPad
>
>> On 10 Jan 2016, at 07:52, Szabó Zoltán <szacsek at freemail.hu> wrote:
>>
>> Az A6-osban nincs WC??? Na ilyet sem veszek! :-)))
>>
>> Egyébként, ha sejtette, hogy nem egészséges az akkuja, mi a fenének állította le???
>>
>> Z
>>
>> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta:
>>> Nekem benzines és általában hosszú utakra használom, akkor azért bírta
>>> eddig.
>>>
>>> Most csütörtökön hogy megpezsdítettem itthon egy kicsit, azóta pöccre
>>> indul az autó. Majd meg kell néznem, van-e elég töltés. Ha kibírná még a
>>> februárt, lehet hogy elhalogathatom megint egy évig a cserét, jó
>>> szokásom szerint :)
>>> Egyetlen hiba, hogy a fedelét ezzel a kartondobozokhoz való
>>> ragasztószalaggal tákoltam vissza, az nem lesz úgy hosszú életű :)
>>>
>>> Fiam mondta, inkább vegyünk egy másik autót, egy pirosat :)
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2016.01.09. 14:44 keltezéssel, L. Pásztor írta:
>>>> A6-os automata volt, és egyébként letértek az útról valami kis ösvényre.
>>>> Mert h a családnak pisilni kellett ...
>>>> - - -
>>>> Addig-addig akkuz-tunk itt amig tegnap reggel nálunk is megzakkant egyik
>>>> autóban az akku. Cimke szerint 4 éves akku, és ez az autó már csak
>>>> városban fut, és sosincs garázsban. A szünetmentes 2 külső akkujából
>>>> kellett egyiket betenni az autóba, h a lányom menni tudjon vele,
>>>> én meg mentem az akkushoz a rossz akkuval.
>>>>
>>>> Csak kis adalék: a manusz egy udvarban van, 2 emberével méri-cseréli
>>>> autókban az akksit, ő addig számláz, egy autó kb. 5 perc. De 11 körül
>>>> voltam ott, és vagy 6 autó volt előttem, amiben cseréltek. Én csak
>>>> vásároltam. Udvaron hegyekben a rossz akksi, ránézésre itt lehet több
>>>> száz. Kérdem típustól függően, jellemzően mennyi futnak az akksik. Azt
>>>> mondta h típustól majdnem független, jön vissza minden, és egyre
>>>> szarabbak az akksik. Szerinte használattól függ ... városi kis autókban
>>>> sok indítástól, kevesebb töltéstől hamarabb tönkre megy, dízel motor
>>>> kerregtetése is jobban gyilkolja, illetve család 200e ft-os 2. vagy 3.
>>>> autójában ahol csak városban ütik-verik őket gondozás nélkül, ott
>>>> gyorsabban döglenek meg.
>>>>
>>>> ---------------------
>>>> L. Pásztor
>>>> ---------------------
>>>>
>>>>
>>>> 1/9/2016 1:17 PM keltezéssel, potyo írta:
>>>>> Nem próbálták meg betolni?
>>>>>
>>>>> 2016. január 7. 14:26 L. Pásztor írta, <seasoft at invitel.hu>:
>>>>>
>>>>>> Sokat nem lehet egy 6 éves akkun bukni ... illetve igen ... úgy, mint
>>>>>> haver aki télen -10 fok alatt este leállt dobni egy sárgát az Alpokban,
>>>>>> család bent ült, mire visszaért a fények már csak fél-árbócon égtek.
>>>>>> Persze verda nem indult. Család fél éjszakát bent töltötte a hideg
>>>>>> kocsiban, szerencsére si overallja volt mindenkinek ...
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list