[elektro] akkuba vizet
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Thu Jan 7 16:07:05 CET 2016
Egy A6-os automatát ?
Az akkuk kb. ugyanígy néznek ki, azok a nagy bufli müanyagok egyben a
dugók is a cellák szájára.
A szintet nem írtad ... töltsd fel és tedd töltőre, egy darabig még
elvben elmegy.
Megjegyzem: én elvből cserélnék akkut 6 év után bárhogy is néz az ki,
meg gumikat is szoktam 3 év után, meg olajat is 10e km után ... de ezek
már az én hülyeségeim ... :)
-----------------------
L. Pásztor
-----------------------
1/7/2016 2:37 PM keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Múltkor egy ilyen után hátramenetben gurulva egy enyhe lejtőn simán
> beröffentettem.
>
> Na szóval ha ezt látom, az azt jelenti, hogy tönkretettem az akkumat?
> http://kepfeltoltes.hu/view/160107/DSC_0212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>
> Mert úgy látom, a fedél maga volt itt valami patent a cellák lezárására.
> Ha visszanyomom a fedelet, akkor is ki tud majd lötyögni, és nem akarnám
> hogy szétmarja a motorteremet. Vagy így szokott kinézni Nálad is a
> feszegetés után?
>
>
> Gábor
>
> 2016.01.07. 14:26 keltezéssel, L. Pásztor írta:
>> Az akksi mélykisülés szintje 10.8V, ha az alá megy akkor kuka.
>> Szerintem ezzel még el lehet menni, ha felteszed 24 órára tölteni.
>> De én felfeszíteném a tetejét és csak megnézném az elektrolyt szintet.
>>
>> Sokat nem lehet egy 6 éves akkun bukni ... illetve igen ... úgy, mint
>> haver aki télen -10 fok alatt este leállt dobni egy sárgát az Alpokban,
>> család bent ült, mire visszaért a fények már csak fél-árbócon égtek.
>> Persze verda nem indult. Család fél éjszakát bent töltötte a hideg
>> kocsiban, szerencsére si overallja volt mindenkinek ...
>>
>> -------------------
>> L. Pásztor
>> -------------------
>>
>>
>>
>> 1/7/2016 1:42 PM keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>> A teteje olyan kicsit lágy anyagúnak tűnik, nem az a rugalmas, amit
>>> lepattintásra terveztek.
>>>
>>> Ez egy 6 éves akksi, tegnap próbáltam vele indítózni, párszor
>>> átforgatta, aztán kész, vége. Ezek után 11,8V volt benne ma, és most
>>> hogy felhoztam a lakásba, 12,4-re ment fel.
>>>
>>> Ez így elvileg egy élete végén járó akksi? Mondjuk soha nem volt egy
>>> nagy kapacitás-bajnok, és most az ünnepi szünetben csak pár rövidet
>>> mentem az autóval.
>>>
>>>
>>>
>>> Állítólag:
>>>
>>> *Maintenance Free - No refilling*
>>> Reducing the use of electrolytic solutions and minimize self-discharge.
>>> Stable performance without ever refilling the solutions throughout its
>>> entire lifespan.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> 2016.01.07. 13:29 keltezéssel, L. Pásztor írta:
>>>> Szerintem lepattintható a teteje egy része, és valszeg alatta lesz a 6
>>>> lik, amibe utántölthetsz.
>>>> Nekem az elmúlt n+1 évben minden akksim ilyen rendszerű volt, illetve
>>>> volt olyan is, h a tető 2 darabban jött le, alatta 2x3 lyuk az utántöltésre.
>>>> Sztem az autóakksikat direkt utántölthetőre csinálják a nyáron nem
>>>> ritkán 90 fok feletti motortér miatt ...
>>>>
>>>> ----------------------
>>>> L. Pásztor
>>>> ----------------------
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> 1/7/2016 1:25 PM keltezéssel, Acs Gabor írta:
>>>>> Sziasztok!
>>>>>
>>>>> Jól gondolom, hogy ebbe nem tudok vizet tölteni?
>>>>> http://kepfeltoltes.hu/view/160107/DSC_0211_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list