[elektro] Jobb ( p.) nők!
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Feb 17 11:07:07 CET 2016
semmikepp nem a nok hibaja .
ez a helyzet nem azert alakult ki mert nok - a szabalyzok a palya
megbecsulese veletlenul sem a nok hibaja , nem ok alakitottak ki a
kornyezetet.
bye
dexter
2016. február 17. 9:45 Fekete Róbert írta, <frobi at harden.hu>:
> ez azért nem a nők hibája
>
> inkább a felső vezetésért, nem hiába vannak a tanárok, jogosan kiakadva
> mostanság....
>
> mondjuk eleve a maga a tanárok képzése is... az megy tanárnak akit
> máshova már nem vesznek fel, gondolom ez elég gyatra színvonalat
> biztosít eleve
>
> szerintem a tanári felvételinek legalább olyan szintűnek kellene lennie
> mint mondjuk ha az ember jogra, vagy a villamosmérnöki karra akarna
> bejutni, hiszen rajta múlik a jövő nemzedéke, és emiatt a 3 alatt
> végzősöket nem is engedném tanítani...
>
> persze ehhez még párosulnia kellene egy normális európai színvonalú
> fizetésnek, és 10-15 év alatt már is látszana a fordulat
> rögtön lenne vonzó ereje is a pályának...
> na persze ha nem épp valami eszement felső vezetés van mint a mostani
>
>
> mert azért ismerek a családi körben is olyan tanárt, aki mindent megtesz
> azért hogy jobb legyen, képzi magát folyamatosan, de a komoly havi 150
> nettó, arra elég hogy anyuciéknál elvegetáljon, mikor vesz ebből egy
> lakást? ( nem házat mert azt kb 3-4 élet múlva csak)
>
> szóval na, nem a nők hibája....
>
> R.
>
> 2016-02-17 09:21 keltezéssel, L. Pásztor írta:
> > Dexter kolléga súlyos igazságokat írt le, és mind helytálló.
> > - pl. a szegedi tanárképzés: a jelen kar hallgatóinak kb. 87%-a nő ...
> > - minden tanár a saját énjét is kicsit átadja ... ez már 30-40 éve
> > folyamatosan a visszájára fordul nagyrészt a fiúk esetében
> > - a magyar tanári kar nagy része ma kontra-szelektált, messze
> > alul-finanszírozott, politikailag elnyomott-torzított
> > - sok nő számára nem az elhivatottság, hanem a sok szabadidő miatt "jó"
> > pálya, így marad elég idő a családra
> > - nem kompetitiv az oktatás, 100 éves porosz sablonokon nyugszik
> > - a tananyag nagy része lexikális, magolásra kényszerit, gondolkodásra
> > alig-alig
> > - a gondolkodást igénylő oktatás-tanulás prezentálása macerás, egy vers
> > vagy 5 oldal történelem lecke feladása, visszakérdezése sokkal 1szerűbb
> > - uniformizált minden, a kiugró (elsősorban fiú) egyéniségek számára
> > visszahúzó
> > - etc, etc, etc
> >
> > PS: ezt hallom szüleimtől, rokonaimtól szinte minden hétvégén ... nagy
> > részük tanár, vagy tanár volt.
> > az apparátus és a politika zsebében levő szakszervezet,
> > érdekvédelem, etc. meg amit mond ... jobb meg sem meghallgatni
> > az oktatás kérdése sem lóg ki más ágazat irányából, úgy sz at r
> > ahogy van ...
> >
> > --------------------
> > L. Pásztor
> > --------------------
> >
> >
> >
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list