[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
Gabor Lantos
backup2net at gmail.com
Mon Feb 1 09:07:49 CET 2016
Vélhetőleg nem is Te vagy / voltál a megcélzott piac :)
G.
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of charles hoss
Sent: Sonntag, 31. Jänner 2016 20:27
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz boldogulni .
egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni - eleve a koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik megbizhatoan elvisznek mindenhova .
a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell razzak a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
bye
dexter
2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg. Cseresre.
> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg
> nem vw hanem 2016.
>
> UDV
>
> JG
> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>
> > En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti
> > millios extrakiadas.
> > Pure vw
> >
> > Bye
> > Dexter
> > On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István"
> > <pataki.istvan at freemail.hu>
> > wrote:
> >
> > > km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> karbantartás/javítás
> > > és a kocsi ára?
> > > pi
> > >
> > >
> > > ----- Original Message -----
> > > From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> > > To: <elektro at tesla.hu>
> > > Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> > > Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
> > > valoszinuleg
> > >
> > >
> > > > Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> > > > Bye
> > > > Dexter
> > > > On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan"
> > > > <jordang.elektro at gmail.com>
> > > > wrote:
> > > >
> > > >> Hello,
> > > >> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> > > >> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg
> > > >> volt-e csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől
> > > >> a cégautót úgy mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az
> > > >> előéletét. Tudok olyat, amiben nem cserélték a szűrőt és
> > > >> megfeküdt. Az a gond, hogy amikor észreveszed már késő, nem
> > > >> vállalja senki a javítást, új váltó kell.
> > > >> Nem
> > > >> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az
> > > >> olaj (sok és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele),
> > > >> a szűrő és a munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos
> > > >> nem lehet. Tudok olyan kollégát, aki "profi specialistával"
> > > >> csináltatta, kiváló minőségű olajjal (de nem az "eredetivel")
> > > >> és megfeküdt. Amikor kipurcan,
> abban
> > > >> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván,
> > > >> csak kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> > > >> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
> > > >> tipikus, hogy nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem
> > > >> kap elég kenést és egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> > > >> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót,
> > > >> de amikor először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés,
> > > >> nincs nyúlós érzés, gyorsabb mint én.
> > > >> ÜDV JG
> > > >>
> > > >>
> > > >>
> > > >> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > > >> > koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :) a kinai
> > > >> > dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> > > >> > csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > > >> > http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> > > >> >
> > > >> > 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> > > >> >> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> > > >> >> Csucstermek lehet.
> > > >> >> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> > > >> >> takaritani,
> > > >> kh-t
> > > >> >> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol
> > > >> >> nincs, mire hogy reagal.
> > > >> >> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
> > > >> >> femport az abs erzekelokre es a esp panikol be.
> > > >> >>
> > > >> >> Bye
> > > >> >> Dexter
> > > >> >> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali"
> > > >> >> <szali.sandor at gmail.com>
> > > >> >> wrote:
> > > >> >>
> > > >> >>> Sizasztok,
> > > >> >>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> > > >> >>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> > > >> >>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> > > >> >>> -------
> > > >> >>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
> > > >> >>> (belseje), vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
> > > >> >>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche
> > > >> >>> Hungária,
> csak
> > > >> >>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS Random megcsúsztatja a
> > > >> >>> kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> guruló
> > > >> >>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> > > >> >>> ------
> > > >> >>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok,
> > > >> >>> fordulatszam stb.] hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet
> > > >> >>> azokat monitorozni,
> vagy
> > > >> >>> lekerdezni?
> > > >> >>>
> > > >> >>> -----------------------------------------
> > > >> >>> elektro[-flame|-etc]
> > > >> >> -----------------------------------------
> > > >> >> elektro[-flame|-etc]
> > > >> > -----------------------------------------
> > > >> > elektro[-flame|-etc]
> > > >>
> > > >> -----------------------------------------
> > > >> elektro[-flame|-etc]
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list