[elektro] Ah vs. Wh?

umnyo umnyo at freemail.hu
Thu Dec 8 12:14:26 CET 2016


Egy ismerősöm most vett egy Vetrix szerű robogót, 9kW névleges és talán 18-20kW csúcsteljesítménnyel Ha jól rémlik Li 72V 60Ah-s akkupackkal Ausztriából.

Ez kínai verziós, de azon belül a legjobb, és tényleg elég jó. 2000Euró volt pár évesen az aksipack még jó.

Illetve vannak hazánkban is Vectix VX-1-ek, a minap láttam egyet totál rossz aksipackkal 400magasságában. Persze ezzel kell kcisit melózni, mert ez még NiMh alapú aksival ment, és át kell állítani Li alapúra. Elég macerás már NiMh cellákat szerezni, de pl a Leaf-et is bele szokták rakni.

Attila

Szlifka Tibor <szlifka.tibor at gmail.com> írta:
>Köszi!
>Még várni kell vele, hogy lentebb menjenek az árak és növekedjen az
>akksi kapacitás, de 10 év múlva lehet, hogy beruházok egyre:)
>
>Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. december 5. 17:19):
>> Kb csak jót tudok róla mondani. 110-ig olyan 400 robogónak megfelelően
>> gyorsul. Mivel gázkar visszacsavarásával erős a visszatöltős motorfék,
>> rászoktam a használatára. Szerintem a fék az én életemben nem fog elkopni :)
>> Egyébként a fék bremo, a rugóstag sachs, a váz háromnegyedét az akkumulátor
>> ház adja, így csavarodásra nem hajlamos.
>> Láttam  BMW villanyrobogóját, abban tetszik, hogy a villanymotor is a vázra
>> van csavarozva és szíj viszi hátra az erők a kerékre - így jóval kisebb a
>> lengő tömeg.
>> Ki
>>
>>
>> 2016. december 5. 13:55 Szlifka Tibor írta, <szlifka.tibor at gmail.com>:
>>
>>> És milyen? Bár ha csak városban hgasználod, akkor gondolom bőven
>>> megfelel a kritériumoknak. Mechanikailag ok? Fékek, lengéscsillapító
>>> méretezések rendben? A városi kátyúkon gomdolom egész jó a teszt..
>>>
>>> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. december 4. 17:47):
>>> > ot: a nyáron vettem meg, csak városban használtam és a napokban léptem
>>> át a
>>> > 2000 km-t.
>>> > KI
>>> >
>>> > 2016. december 4. 17:46 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:
>>> >
>>> >> Vectrix vx-1
>>> >> KI
>>> >>
>>> >> 2016. december 4. 11:58 Szlifka Tibor írta, <szlifka.tibor at gmail.com>:
>>> >>
>>> >>> Milyen moci ez?
>>> >>>
>>> >>> Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com> írta (2016. december 4. 11:48):
>>> >>> > A motor 7 Kw-os állandó, 20 kW-os rövid idejű teljesítményt tud
>>> leadni,
>>> >>> az
>>> >>> > akksi 200V körüli, 3.5kWh-s. A forgalmiba 3.5 kW-ot írtak a motor
>>> >>> > teljesítmény rubrikába.
>>> >>> > Mindegy, legalább a teljesítmény-adó kevesebb.
>>> >>> > KI
>>> >>> >
>>> >>> >
>>> >>> > 2016. december 4. 9:21 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:
>>> >>> >
>>> >>> >> Imre Kormos wrote:
>>> >>> >>
>>> >>> >> ui: aztán, hogy lásd, mennyire teljes a zűrzavar a hivatalnokok
>>> >>> >>> fejében: az elektromos motorom forgalmijába ezt a kWh értéket írták
>>> >>> >>> be a motor teljesítmény rubrikába (kW)...
>>> >>> >>>
>>> >>> >>
>>> >>> >> Mert az ügyintéző, ha képzett, legföljebb bölcsész, és otthon ezzel
>>> >>> >> találkozott, kijavította. :-)
>>> >>> >> Vagy azt akarod mondani, hogy az aksi energiáját írta be?
>>> >>> >>
>>> >>> >> hjozsi
>>> >>> >> -----------------------------------------
>>> >>> >>          elektro[-flame|-etc]
>>> >>> > -----------------------------------------
>>> >>> >           elektro[-flame|-etc]
>>> >>>
>>> >>> -----------------------------------------
>>> >>>           elektro[-flame|-etc]
>>> >>
>>> >>
>>> >>
>>> > -----------------------------------------
>>> >           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list