[elektro] Ez ám a hűha
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Fri Apr 29 15:07:31 CEST 2016
A szárazban van tapasztalatom, de nedvesben nincs.
Az autós "szuperlágy" csak száraz és pormentes aszfalton tapad brutál
módon és CSAK melegen ... minden máshol "rosszabb" egy gazdaságos
teszkós guminál.
Ezek pl. a Yokohama Advan Neova, Toyo Proxess 888, Federal Tyres
semislick, etc. Ezek bemelegedve szárazon brutálisak, néha inkább a
hajtáslánc szakad szét, mint h a gumi megcsússzon.
De az a helyzet, hogy szárazon és nedvesen (a mintázattól eltekintve)
nem ugyanaz a gumifajta tapad a legjobban, ezt is tapasztaltam már.
De ha igazán jó tapadás kell, gondolom valami ipari környezetbe, én a
szilikon-szerűeknél kezdeném a tesztelést ... habár nem tudom az
nedvesen mit csinálhat.
---------------------
L. Pásztor
---------------------
4/29/2016 2:55 PM keltezéssel, jhidvegi írta:
> jhidvegi wrote:
>> Mi történt? Ez az elektro, vagy valamit elrontottam?
> Ha már átmentünk etc-be:
>
> Hol lehetne leharcolt szuperlágy gumit (amilyet az F1-en használnak) szerezni?
> Nem is kell az egész, csak pár tenyérnyi darab pl az oldalából, ha az azonos
> anyag lenne.
>
> Jól gondolom, hogy ez sokkal jobban tapad, mint egy hagyományos autógumi? Ami
> érdekel: lehet, hogy nedves úton jobban tapad? Ha nem, melyik gumifajta lenne
> az, ami nedves úton a legjobban tapad? Egész konrkétan a surlódási tényező a
> legnagyobb.
>
> Nem autóhoz kell! Az igénybevétele is kicsi.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list