[elektro] Ez ám a hűha

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Fri Apr 29 15:07:31 CEST 2016


A szárazban van tapasztalatom, de nedvesben nincs.
Az autós "szuperlágy" csak száraz és pormentes aszfalton tapad brutál 
módon és CSAK melegen ... minden máshol "rosszabb" egy gazdaságos 
teszkós guminál.
Ezek pl. a Yokohama Advan Neova, Toyo Proxess 888, Federal Tyres 
semislick, etc.  Ezek bemelegedve szárazon brutálisak, néha inkább a 
hajtáslánc szakad szét, mint h a gumi megcsússzon.

De az a helyzet, hogy szárazon és nedvesen (a mintázattól eltekintve) 
nem ugyanaz a gumifajta tapad a legjobban, ezt is tapasztaltam már.
De ha igazán jó tapadás kell, gondolom valami ipari környezetbe, én a 
szilikon-szerűeknél kezdeném a tesztelést ... habár nem tudom az 
nedvesen mit csinálhat.

---------------------
L. Pásztor
---------------------



4/29/2016 2:55 PM keltezéssel, jhidvegi írta:
> jhidvegi wrote:
>> Mi történt? Ez az elektro, vagy valamit elrontottam?
> Ha már átmentünk etc-be:
>
> Hol lehetne leharcolt szuperlágy gumit (amilyet az F1-en használnak) szerezni?
> Nem is kell az egész, csak pár tenyérnyi darab pl az oldalából, ha az azonos
> anyag lenne.
>
> Jól gondolom, hogy ez sokkal jobban tapad, mint egy hagyományos autógumi? Ami
> érdekel: lehet, hogy nedves úton jobban tapad? Ha nem, melyik gumifajta lenne
> az, ami nedves úton a legjobban tapad? Egész konrkétan a surlódási tényező a
> legnagyobb.
>
> Nem autóhoz kell! Az igénybevétele is kicsi.
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list