[elektro] Ez ám a hűha

Benedek I. renyta at t-online.hu
Fri Apr 29 14:44:10 CEST 2016


Igen, legtöbben nem vesszük komolyan, de azért ott marad a tudatalattiban, 
ahogy Te is írod. Pl. vásárláskor nekem is eszembe jut, de ettől még nem 
veszem meg, vagy nem azért veszem, mert láttam, hallottam a reklámot. És 
ezzel sokan így vannak, szerencsére. De az már felháborít, amikor 
tényszerűen közölnek valótlanságot, csak a saját önigazolásukra
, hogy ezzel is - a félelmeidre alapozva - befolyásoljanak. Pl. az a duma 
(régebbi reklám), hogy 4 nőből, háromnak már legalább egyszer volt 
hüvelygombája. Érezze minden csaj, hogy egyszer ő is sorra kerül, tehát 
vegye, kenje, ne kockáztasson! Vagy amikor a család sorban áll a körömgomba 
krémért, hiszen látod, már mindenkinek van, neked is lesz.
Bocs, hogy csak "gombás" példák jutottak eszembe.:) De az is felháborító, 
amikor olyan gyógyszereket tukmálnak a gyengébb gyomrúaknak, aminek a 
birtokában betegre zabálhatja magát a zsíros, nehéz ételekből, ott a bogyó, 
vegye be és kész. Ez milyen szemléletet ültet a fejekbe?!

bi

Szondi wrote:
> 2016.04.29. 14:08 keltezéssel, Benedek I. írta:
>>   olyan
>> mosogatószered van, ami a ráégett zsírt egyetlen húzással távolítja
>> el.:)
>>
>>
>
> Épeszű ember már csak a tapasztalata alapján is tudja, ez nem a
> valóság. A reklám erősen túljátszott lélektani dolog.
> Ezt a reklámosok is tudják, nem  hülyék. De azt is, ha belebotlasz az
> adott termékbe, eszedbe jut a reklám, és X % eséllyel berakod a
> kosaradba. Ha megfelel, legközelebb is veszel. Ez egy külön tudomány,
> tanítják, kutatják.
> Üdv.:
> Anonymus
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list