[elektro] bangood reklamáció
Pipi
lista at puzsar.hu
Wed Apr 13 20:29:10 CEST 2016
Hali!
a lentiek szerint reklamáltam a Confirm... és a repair&.. helyeken is, és közvetlen emailban is, már 10 napja semmi reakció.
Szóval én nem érzem biztonságosnak a Banggood-os vásárlást, ha reklamációnál lesz at rják az ügyfelet.
A termék oldalán is írtam megjegyzést, és képet a szállításkor elgörbült cuccról, természetesen moderálják, nem jelent meg....
Paypal open case-t indítottam...
2016.04.03. 21:16 keltezéssel, Keller Viktor írta:
> Írnám képekkel, ha menne. Most nincs türelmem a képfeltöltéssel
> kínlódni. most a levélbe képbeszúrás sem megy valamiért (lehet, hogy a
> linux miatt?).
>
> Szóval. Szóban mondom.
>
> Ami nem jött meg, azt a felszólamlásnál megírtam a
> Repair&refund&resend -ben, az tegnap érkezett. :)
>
> Ami megjön, ott lehet értékelni a kézbesítést. A "My Orders" listában
> a rendelés mellett van "Confirm Delivery". Ha arra kattintok, feldob
> egy kisebb naptárat. A dátum kiválasztása után lehet csillagozni. Ha
> nem 5 csillag megy, megkérdi, mi volt a baj, és az A pont az, hogy
> sérülten érkezett a termék. Ilyenkor elvár legalább egy mondatot aról,
> hogy mi volt a baj a szállítással.
> Ha ez megvan, mehet a Repair&refund&resend alatta a felszólalás. Jó,
> ha van videó a kicsomagolásról.
>
> Az Apply az a felszólalást indítja. Lehet választani, hogy Repair,
> refund vagy resend. Ezzel lehet egyenként, tételenként szót emelni. A
> nagy sárga gombbal pedig csak az egész rendelésre lehet panaszt
> leadni.
>
> szóval a rendben megérkezett az a Confirm Delivery-re 5 csillag.
> minden más már panasz, amire reagálnak is. Az lehet, hogy nem küldenek
> válaszlevelet, hanem csak a rendelés státuszában állítják át a
> feldolgozást. Nálam így történt. Február elején átállította a
> teljesítést feldolgozásra, és ha rákattintottam a processing linkre,
> ott írta, hogy újraküld (resend).
>
> Az ötcsillagos szállítás is csak a szállításra vonatkozik. Azután is
> lehet a termékre panaszkodni. De ha sérült a termék, akkor egy
> csillagnál többet adni a szállításra szerintem nem érdemes.
>
> Remélem, tudtam segíteni.
>
> üdv:
> Viktor
--
Pipi
http://www.puzsar.hu
More information about the Elektro
mailing list