[elektro] Robogó elinduláskor rángat

Péter Bozzay peterb.list at gmail.com
Wed Apr 13 10:24:29 CEST 2016


Ez is igaz és ha igényesebb légkulcs van kéznél, akkor biztosan nem
lesz gond azzal se. Viszont ha már úgyis meg van bontva, én biztosan
megnézném a görgőket is elöl. Ahol már kuplung gyanú van, ott azok is
nézhetnek ki érdekesen. És szíjkopást is érdemes nézni, a határérték
benne van a belinkelt szervizdoksiban.
Üdv,
Péter

charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2016. április 12. 23:48):
> a centrifugalkuplung nem a fotengelyen van .
> a hajto szijon at pedig nem fogja elgorbiteni a fotengelyt.
> egyebkent a fotengely is konnyeden kibirja hiszen a kulso sonka tomege eleg
> ahhoz hogy annak a tehetetlensegehez kepest a legkulcs siman meginditsa .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2016. április 11. 9:11 Péter Bozzay írta, <peterb.list at gmail.com>:
>
>> Szia!
>>
>> Az okosok azt mondják, hogy ha jót akarsz magadnak, NE használj
>> légkulcsot, mert szétvered vele a főtengelyt!!! Semmiből nem tart a
>> konkrét típushoz egy darab szögvasból, két 8-as csavarból és egy kicsi
>> zártszelvényből összehegeszteni azt a szerszámot. Küldök fényképet az
>> enyémről, ha gondolod. Nekem (3 Suzuki Lets4 mellett) egy Kymco Like
>> 200i van, aminek emlékeim szerint ugyanaz a blokkja, mint a People S
>> 200i-nek. Kicsit ez is remeg induláskor, de szerencsére csak ennyi. Ez
>> a rángatás szinte biztosan hajtási gond, ha amúgy nem túl magas az
>> alapjárat. Én először a variátor görgőket nézném meg, hogy belevaló
>> súlyúak vannak-e benne és nincsenek-e kockára kopva. Aztán a kuplung
>> egységet és a szíj- és tárcsakopást. Ha leveszed a deklit, akkor a
>> szíjat és a tárcsákat további szerelés nélkül rögtön meg tudod nézni,
>> és egy fogászati tükörrel meg tudod nézni a kuplungharang alatt a
>> betéteket is,a  többihez szerelni kell, de nem vészes az se.
>>
>> Üdv,
>> Péter
>>
>>  <istvanedamik at gmail.com> írta (2016. április 9. 22:01):
>> >
>> >> A kontrasztrugo, ropsulyok, centrifugalkuplung azonnal elerheto az
>> >> oldaldeknit levetted. Legkulcs kenyelmes lehet a bontashoz.
>> >
>> >> Bye
>> >> Dexter
>> >
>> > Igen-köszönöm, a légkulcs jó ötlet, mert ahogy néztem  a youtubon az
>> egyik szerelős videon,
>> > pl. a centrifugálkuplung (is) célszerszám nélkül nehézkesen rögzíthető
>> elfordulás ellen az anya meglazításához,
>> > légkulccsal biztosan egyszerűbb.
>> >
>> > P.
>> >
>> >
>> >> On Apr 9, 2016 6:36 PM, <istvanedamik at gmail.com> wrote:
>> >
>> >>> Hi!
>> >
>> >>> Fiam vett egy 163 ccm-es KYMCO PEOPLE S 200i robogót. Jó kis moci
>> lenne,
>> >>> csak megállás után elinduláskor
>> >>> kezd egyre jobban rángatni mechanikusan, aztán mikor már lendületbe
>> jött
>> >>> semmi gond a következő piros
>> >>> lámpáig. Meg pl. ha álló helyzetből beengednek a mozgó kocsisorba,
>> nagyon
>> >>> kellemetlen tud lenni ez a hiba.
>> >>> Autószerelésben már töbször rákényszerültem, hogy a családba bekerült
>> ma
>> >>> használatosak nagyobb javításaiban is remekeljek ,(ezért a nagy
>> önbizalom),
>> >>> viszont  motorkerékpár szerelésnél leragadtam a néhai öreg
>> Pannóniámnál,
>> >>> most próbálom behozni a lemaradást, mivel rám vár a feladat a KYMCO
>> >>> megreperálása terén :).
>> >>> Nézegetem a google-t, nagyon jó kis szerelési videok is vannak fent
>> -kár,
>> >>> hogy nehezen értem a más nyelvet,
>> >>> letöltöttem már egy service manual pdf.-t is:
>> >
>> >>>
>> http://www.49ccscoot.com/manuals/Kymco_People_S_50-200_Service_Manual.pdf
>> >
>> >>> majd átböngészem.
>> >
>> >>> Elsőre a "tanultak alapján" a centrifugálkuplungra tippelek. Ha jól
>> látom
>> >>> nem is olyan nagy ördöngősség
>> >>> a kiszerelése.
>> >>> Ötlet, tanács, szakirodalom?  Előre is köszönöm :).
>> >
>> >>> Pista
>> >
>> >>> --
>> >
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>           elektro[-flame|-etc]
>> >> -----------------------------------------
>> >>           elektro[-flame|-etc]
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > Üdvözlettel,
>> >  Istvanedamik                            mailto:istvanedamik at gmail.com
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list