[elektro] bangood reklamáció
Keller Viktor
keller.viktor at gmail.com
Sun Apr 3 21:16:40 CEST 2016
Írnám képekkel, ha menne. Most nincs türelmem a képfeltöltéssel
kínlódni. most a levélbe képbeszúrás sem megy valamiért (lehet, hogy a
linux miatt?).
Szóval. Szóban mondom.
Ami nem jött meg, azt a felszólamlásnál megírtam a
Repair&refund&resend -ben, az tegnap érkezett. :)
Ami megjön, ott lehet értékelni a kézbesítést. A "My Orders" listában
a rendelés mellett van "Confirm Delivery". Ha arra kattintok, feldob
egy kisebb naptárat. A dátum kiválasztása után lehet csillagozni. Ha
nem 5 csillag megy, megkérdi, mi volt a baj, és az A pont az, hogy
sérülten érkezett a termék. Ilyenkor elvár legalább egy mondatot aról,
hogy mi volt a baj a szállítással.
Ha ez megvan, mehet a Repair&refund&resend alatta a felszólalás. Jó,
ha van videó a kicsomagolásról.
Az Apply az a felszólalást indítja. Lehet választani, hogy Repair,
refund vagy resend. Ezzel lehet egyenként, tételenként szót emelni. A
nagy sárga gombbal pedig csak az egész rendelésre lehet panaszt
leadni.
szóval a rendben megérkezett az a Confirm Delivery-re 5 csillag.
minden más már panasz, amire reagálnak is. Az lehet, hogy nem küldenek
válaszlevelet, hanem csak a rendelés státuszában állítják át a
feldolgozást. Nálam így történt. Február elején átállította a
teljesítést feldolgozásra, és ha rákattintottam a processing linkre,
ott írta, hogy újraküld (resend).
Az ötcsillagos szállítás is csak a szállításra vonatkozik. Azután is
lehet a termékre panaszkodni. De ha sérült a termék, akkor egy
csillagnál többet adni a szállításra szerintem nem érdemes.
Remélem, tudtam segíteni.
üdv:
Viktor
Keller Viktor <keller.viktor at gmail.com> írta (2016. április 3. 15:11):
> Úgy 3-4 óra, és hazaérek. Akkor csinálok képernyőképeket, hogy
> egyértelmű legyen.
>
> Pipi <lista at puzsar.hu> írta (2016. április 3. 14:52):
>> 2016.04.03. 07:09 keltezéssel, Keller Viktor írta:
>>> Szia!
>>>
>>> Első lépésben bejelölöd, hogy megjött. Rögtön visszakérdez, hogy
>> akkor nyomjak egy apply-t?
>>> mikor, és kéri, hogy értékeld. Itt, ha nem 5 csillagot adsz, megkérdi,
>>> mi volt a baj, és egyből bejelölheted, hogy sérülten jött.
>> tegnap írtam nekik egy közvetlen emailt, meglátom arra reagálnak-e
>>
>> Köszi
>>
>>
>> --
>> Pipi
>> http://www.puzsar.hu
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list