[elektro] off: szoftverbol barmi megoldhato... :-(

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Mon Sep 21 07:22:00 CEST 2015


Masok a vezetesi szokasaid...
Az uresben gurulas nem uzemszeru, es sztem nem is biztonsagos (hivatalosan sem az), es az auto ECU szoftja nem erre van kitalalva. 
A gurulo auto magasabb uresjarata tudatos es uzemszeru, 2 ok miatt van: reszben a gurulo auto lefullado motorja az emberek tobbsege szamara a szervok hianya miatt eletveszelyes lehet, reszben pedig a gurulo auto szoftvere normal esetben fel-le valtasra var, amihez nem alapjarati fordulat kell.
A Te vezetesi szokasaidat lehet h zavarja, de egy nepautoban a szoftot a tomegek szamara irtak. Engem minap egy probakor folyaman a start-stop elektronika akasztott ki rendesen ... na azt meg nem nekem talaltak ki... Vagy az is zavar, h automata valto manualisban is elvalt 7000 korul, pedig neha rovid idore szeretnem tulhuzatni, h valtas utan epp 5600-as nyomatek csucson legyek ... pedig ez sport(os) auto, nem is nepauto.

Lassan ra kellene allni a konfekcionalt szoftok fazon-igazitasara ... mert ahogy szetnezek egyre tobb ra az egyeni igeny ... ami persze vagy jo, vagy nem. Altalaban jo, de ha a modositott szofttal a vas idegen kezekbe kerul es maskent viselkedik, mint a mexokott ... lehetnek belole nagy gubancok. Veszelyes vizek ezek ...

-------------------
L. Pasztor
-------------------

Sent from my iPad

> On 21 Sep 2015, at 07:03, Király,Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
> 
> Üdv!
> Gurulva üresben ilyen nagy.
> Logikus az lenne, hogy álló helyzetben legyen magasabb ( de az 1400-at
> nagyon soknak találom),.
> Ha állok egy lámpánál ( többnyire oda is üresben gurulok), le tud menni
> 600-ra.
> 
> Kicsit se logikus...
> 
> Arra gondoltam, hogy ellopok egy hengerből a befecskendezőtől delejt, de
> előbb meg kell oldanom a szkóp ~40 W -ját akkuról...
> 
> Gyula
> 
> 
> 
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list