[elektro] H7 izzó

Karoly Kovacs koka55 at gmx.at
Mon Sep 14 06:55:22 CEST 2015


Ez manapság sajnos eléggé bevett módszer az autógyártóknál.
Nálam is, a Xantiánál simán cserélek izzót (még ha nem is annyira 
egyszerűen, mint pl. a Trabinál...), de a C5-ösnél már komoly 
nekikészülést igényelt (ahogy írod is: lökhárító, anyám tyúkja, stb.).

Károly

Xorn wrote:
> Valamelyik Ford Focus-nál valóban le kell szerelni a lököst az egyik
> lámpához, mert másképp nem lehet hozzáférni. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2015. szeptember 13. 22:54):
>> Csak érdekesség, mint tervezett élettartam.
>>
>> Az a villanykörte volt az autómban, amit még a gyárban beleraktak,
>> H7-es. Kiégett az egyik kb. 46ekm után. ami az érdekes, hogy 2-3
>> üzemórával később kiégett a másik is, Philips volt benne.
>>
>> A másik, hogy péntek este történt, és hála a drága politikusainknak,
>> hiába álltam ott 100 méterre a hipertől, az 2 perccel előbb bezárt,
>> mehettem a kútra vásárolni. Tudjatok róla, hogy egyik kúton sincs már
>> polcra kirakva, kérni kell a pultnál.
>> Kaptam is a MOL-nál, 750Ft-ért. Úgy gondoltam, ez még éppen belefér
>> abba, hogy rendkívüli helyzet van.
>> Próbaképp utána megkérdeztem az ÖMV-nél is, náluk 1.600Ft!
>>
>> Egyébként vakrepülés volt, mert az autóm leírásában (Kia Ceed SW) az
>> van, hogy a fényszórót és a reflektort csak szervizben lehet cserélni,
>> le kell hozzá szerelni a lökhárítót, és ha megpróbálod házilag, nagy
>> kárt tehetsz az autóban. Nos, igaz, hogy nem annyira egyszerű, de kis
>> ügyködéssel ki lehet azt cserélni simán felülről, a motortérből is.
>> Nekem fél óra volt, de csak ezért, mert van az izzó foglalatán az a kis
>> bevágás, és annak nem oda kell esni, ahova az ember elsőre gondolná,
>> pont 180 fokkal odébb.
>>
>>
>> --
>>
>>
>> Gábor
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list