[elektro] Csillag-Delta

Fábián András info at fandi.hu
Tue Oct 20 22:54:15 CEST 2015


Még annyi, hogy ebben valószínű nem találsz "lemezecskéket". Ekkora teljesítményeknél már inkább a vezérlésekben oldják meg az átkapcsolást. Bár kár találgatni, meg kell nézni közelebbről.

András.

> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Skandar Graun
> Sent: Tuesday, October 20, 2015 10:39 PM
> To: elektro
> Subject: Re: [elektro] Csillag-Delta
> 
> https://drive.google.com/file/d/0B5HSJeOI7P2QbGRlbmcxSDgyak0/view?pli=1
> 
> Szerintetek?
> 
> 2015. október 20. 20:44 mik lajos írta, <mik.lajos3 at freemail.hu>:
> 
> > Sziasztok!Régen elég sok új motort szereltünk, az biztos hogy a 70
> > kW-osokban is odavolt csomagolva a 3 áthidaló lemez. Elképzelhető
> hogy
> > van a világon olyan rész ahol ezeket direktbe indítják. Viszont azt
> is
> > tudom hogy régen (90 -es évek) külön engedély kellet ha fogyasztói
> > hálózatról ( tehát nem ipari) 5 kW feletti motort akartál
> üzemeltetni.
> > Arra már nem emlékszem hogy direktbe indítani vagy egyáltalán
> > használni.miklajos
> > >Ekkora motornál már jókora ostobaság a fix Delta. Azért ezt
> indítani,
> > >nem
> > gyerekjáték.
> > > A 3 fázisúaknál általában kihozzák a kapocstáblára a 3 tekercs
> > > végeit,
> > és kis lyukas lemezekkel lehet cs, vagy d.
> > >
> > >A 6 csavaron a 3 függőleges lemezke a delta, a lemezekre megy a 3 a
> > fázis. Csillagnál  a felső 3 összeköt, az a csillagpont, az alsó
> > háromra megy a fázis.
> > >CS-D kapcsolásnál persze a mágneskapcsolók vannak megfelelően kötve
> > >és
> > kimegy a 6 drót.
> > >
> > >Üdv.:
> > >Anonymus
> > >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


---
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus



More information about the Elektro mailing list