[elektro] alkatrész garancia
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Sun Nov 1 15:07:21 CET 2015
Miert ne lenne?
Mas kerdes hogy ez most szakszeru belenyulasnak szamit vagy sem...
--
Valkai Jozsef
+36703628147
vjozsef at valkai.net
(Mobilról küldve)
2015. nov. 1. du. 2:54 ezt írta ("Acs Gabor" <levlista at e8e.eu>):
> Sziasztok!
>
> Tudja valaki, hogy mi most a szavatosságra/jótállásra törvényi előírás
> alkatrészek esetén?
> Nem egy ellenállásra gondolok, hanem egy komolyabb alkatrészre. Az
> esetemben egy kaputelefon-alaplapról van szó, 35 ezer Ft volt, és már
> felkészülten akarok menni a kereskedőhöz, ha netán vita lenne.
>
> A hiba, hogy sikerült egy paraméterét úgy beállítani, hogy többet nem
> lehet kívülről felhívni, és mivel csak betelefonálással állíthatóak a
> paraméterei, így ezt nem lehet többet visszaállítani. A kereskedő sem
> tudja visszaállítani, ki kell küldenie a gyártóhoz, aminek szállítási
> költsége van, és a (külföldi) gyártó a resetelésért számlázni akar. Ez
> így lenne vagy 20 rugó szerintem, amit nincs kedvem benyelni.
>
> Egyébként a paraméter, amit elállítottam, a csengések közötti szünet
> minimum 1 mp legyen, és maximum is 1 mp. Tehát elvileg a pont 1mp-es
> szünetű csengetésre fel kéne vennie a hívást, de eldobja. Próbáltam
> millisecundumonként állítani, de semmilyen szünethossz esetén sem veszi
> fel. Ez szerintem gyári hiba, amire vonatkoznia kellene jótállásnak, de
> mivel ez nem egy komplett készülék, hanem csak az alaplapja, fogalmam
> sincs, hogy erre van-e kötelező jótállás (ráadásul nem fogyasztó nevére
> szólt a számla).
>
>
>
>
> --
>
>
> Gábor
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list