[elektro] Hidraulika tomlo

Viktor Fuzesi fuzvik at gmail.com
Fri May 22 12:50:30 CEST 2015


Hajjajjj, én vettem ott anno üzemanyagcsőnek mondott semperit TU-10-et
hát..nem volt üzemanyagálló. A szövet benne kb 0, powerbelt adatlapon semmi
konkrét,
aztán találtam ezt a gyari dokut:

http://www.semperflex.com/uploads/tx_AScatalogsemperit/flexind-lang/TU10E-LINE_en.pdf

ennek 30% aromás tartalmú folyadékot bírnia kellene, márpedig:
"A motorbenzin jelentős arányban tartalmaz aromás szénhidrogénokat
<http://hu.wikipedia.org/wiki/Arom%C3%A1s_sz%C3%A9nhidrog%C3%A9n>, ezen
belül benzolt <http://hu.wikipedia.org/wiki/Benzol> is. Szintén szigorítás
következménye ezek arányának csökkentése (35, ill. 1 tf%-ra). A
benzingyártás folyamán keletkező telítetlen szénhidrogének aránya 18 %
lehet. A magas olefintartalom az oxidációt és a gyantaképződést
<http://hu.wikipedia.org/wiki/Gyanta> segíti elő, ami káros a minőségre"
wikipedia

Mindezek után szetgugliztam magam megfelelő cső miatt (egyrészt ami tényleg
bírja, másrészt olyan is kellett
ami kívül-belül üzemanyagálló), az eredmény:
SAE J30R10 kívül-belül
SAE j30R9 belül (motortér - befecsekendezős rendszerhez - tehát nyomást is
bír)

ebay-en találtam végül, pár kereskdeőt felhívtam itthon is, de nem nagyon
tudták miről beszélek:/

Csak eszembejutott a fenti kapcsán..FYI

Viktor


2015-05-22 12:25 GMT+02:00 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>:

> Nemt'om anno a skodába mint benzincső vettem ilyesmit méterre
> a Jókai utcában valami autós boltban. Szövettel bevont fekete
> gumicső volt.
>
> Itt van elégsokféle http://www.powerbelt.hu/category/gumi-tomlok
>
> On 2015. 05. 22. 12:08, Arnold Füzesi wrote:
> > Sima szovetes gumitomlo. Visszafolyo ag, kicsi a nyomas.
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list