[elektro] Mobilnet nem-szolgáltatás

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Thu Jun 11 16:05:39 CEST 2015


Kukázd ki, jobban jársz, az idő és bosszúság többe kerül !
Adj neki 24Vdc-ot,  a simet meg lődd ki. Kérsz egy cserét oszt annyi. Ez 
nem cigánykodás, elmondom miért:

a szolgáltató legszivesebben megszüntetne minden supportot, és kirugna 
mindenkit az ÜFszolgálatról, csak a marketing maradna mert a lóvé azért 
kell ... A tiednél nagyobb kérdésekre-problémákra sincs válasz ... 
ÜFszolgálaton hatalmas a tech. sötétség, annál már csak a nem-akarásuk a 
nagyobb. A csere a maximum amit még fel tudnak agyilag és 
adminisztrative dolgozni ...

Pl. manapség cserélgetik az AP neveket. Mérés-adatgyűjtők sorba állnak 
le, mert a GPRS kapcsolathoz ugye nélkülözhetetlen. Fülük bojtját sem 
mozgatták a reklamációkra, arra sem h nincs szolgáltatás ... mert 
szerintük van, csak menjen körbe az üzemeltető, programozza át, 
cseréljen AP nevet, etc. ... Több cég is beperelte őket, most h kemény a 
helyzet végre rámozdultak ...
Más:  volt olyan, h több száz SIM-et adtak, ment bele ipari 
készülékekbe. A sim-ek 5-10% hardveresen rossz volt, negyedén nincs-, 
vagy nem az a szolgáltatás volt, amit a megrendelő kért ... és itt 2 
ember 3 napot szívott velük, mire rendbe lett téve az ügy ... amire az 
sem mondták h bocs !

Kész Üvegtigris ország ez, üvegtigris szintű szolgáltatással ... és 
célszerű ennek megfelelően le-reagálni.

PS: ha írsz panasz email-t az ügyfélszolgálatra v panasz irodára, azt 
sokkal jobban respektálják, mint az ÜF-i személyes megkereséseket. Okát 
nem tudom, tippet én is kaptam, de többször is kipróbáltam, és müxik ... 
pl. ÜF szolgálaton Macedonia és Makedonia nekik ugyanaz volt, de 
valójában 3.4-szeres volt az adatforgalom roaming díj különbsége, mert 
az egyik nem EU-s ...
Pár éve volt, egy panasz email helyretette az ügyet, valami 230eHUF 
helyett csak 70eHUF-ot  kellett fizetnem a 3 hét roamingra ...

------------------
L. Pásztor
------------------




2015.06.11. 14:57 keltezéssel, hozso_001 at freemail.hu írta:
>     Igen! Na de ezt a teljesítménycsökkenést náluk nem érzékeli valami?
> Én attól félek, hogy hiába beszélek az ügyfélszolgálattal. :-/
>
> "A szolgáltató egy értelmes szakemberével ezt meg lehetne beszélni, ki
> lehetne mérni. "
>
>     Nem tudom, van-e ilyen ott. Vagy ha van is, akkor az én két szép
> szememért valóban
> fognak-e méregetni, vagy elismerni, hogy tényleg nem él ott a
> szolgáltatásuk.
>
>
>       Üdv.: Horváth Zsolt
>
>
>
> 2015.06.11. 14:29 keltezéssel, Pataki István írta:
>> Ha jól emlékszem, azt írtad, hogy az ügyfélszolgálatnál működik ugyanez.
>> Akkor a kérdéses helyen megromlottak az addig még éppen határon felül
>> lévő vételi viszonyok. Ez lehet a bázisállomás teljesítménycsökkenése
>> miatt, vagy valami építmény a környéken, időjárás, vagy mindez együtt. A
>> szolgáltató egy értelmes szakemberével ezt meg lehetne beszélni, ki
>> lehetne mérni.
>> Ha a felhasználón kívül álló okból lehetetlenül el a szolgáltatás, akkor
>> szerintem nem követelheti meg a szolgáltató a hűségidő kivárását.
>> pi
>>
>>
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list