[elektro] Mai TESLA
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 28 16:13:31 CEST 2015
Ki kell deriteni hogy mi a merce.
A tesla nem hulyek termeke:)
Bye
Dexter
On Jul 28, 2015 4:06 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:
> Na de a Typenschein-ban (ami az autó hivatalos "műbizonylata") nem 27
> lóerős lesz. :)
>
> Károly
>
> charles hoss wrote:
> > Egy sor a konfig file-ban es lesz huszonhet loeros teslad. Ha most nem
> az...
> > Villanybicoknal az atlagos teljesitmenyt limitaljak. Tehat ha a tesla
> > gyujtason van tolteskor, akkor maris csak egy-ket loeros lesz :)
> > Bye
> > Dexter
> > On Jul 28, 2015 3:58 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:
> >
> >> Az biztos. : De nem aszonypajti szoknyájához és nem az én rissz-rossz
> >> ízületeimhez való télen. :)
> >>
> >> Károly
> >>
> >> charles hoss wrote:
> >>> A nemeteknel volt huszonhet loeros honda cbr ezer. Tuti lesz megoldas a
> >>> burokratakra:)
> >>> On Jul 28, 2015 3:53 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:
> >>>
> >>>> Már hogy a fenébe' ne kérnének enni! Tetemes biztosítási díj
> formájában.
> >>>> Nálunk sajnos igen vastagon fog a biztosító ceruzája, ha plusz
> lóerőkről
> >>>> van szó.
> >>>>
> >>>> Mellékhatás: az autógyárak egyre csak nyomatják a kamu lóerőket.
> Amikor
> >>>> akartam venni egy kisautót (benyásat) második kocsinak, alig találtam
> >>>> olyat, ami 60LE alatt lenne. És hát mindannyian ismerjük a
> >>>> kilencszázegynéhány köbcentis 125 pacis Ford motor esetét (és
> társait).
> >>>> Mindössze arra jó, hogy papíron gazdaságos és papíron 125 lovas, de
> >>>> sajnos a biztosítónál is 125 lovas. :(
> >>>>
> >>>> Egyszer vezettem huzamosabban (egy hétig) egy ilyen 0,9literes 84
> (hihi)
> >>>> lóerős Chevrolet Sparkot, egy rémálom volt...
> >>>>
> >>>> Károly
> >>>>
> >>>> charles hoss wrote:
> >>>>> Teljesen rosszul latjatok. Az elektromos lovak nem kernek enni ha nem
> >>>>> dolgoznak. Az akkupakk erossege a brutalis csucsaram. Igy a
> gyorsulas a
> >>>>> hatotav es a motor minosegenek mellekhatasa, nem cel. Nem jelent
> >>>>> kompromisszumot, csak a felni gumi parositasban.
> >>>>> Bye
> >>>>> Dexter
> >>>>> On Jul 28, 2015 11:44 AM, "Jozsef Valkai" <vjozsef at valkai.net>
> wrote:
> >>>>>
> >>>>>> Felelegesen. Mert ugye MINEK?
> >>>>>>
> >>>>>> Nekem nem egy F1 auto kel hanem elektromos csaladi auto.
> >>>>>>
> >>>>>> Ugyanabba a hibaba esnek mint az okostelefonoknal. Minden lofaszt
> >>>>>> belerakunk de az akku uzemido meg mindig a bekja seggve alatt...
> >>>>>>
> >>>>>> --
> >>>>>> --
> >>>>>> Valkai Jozsef
> >>>>>> +36 70 36 28 147
> >>>>>> vjozsef at valkai.net
> >>>>>> lat: +47.30.43.94
> >>>>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 2015. július 28. 11:38 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >>>>>>
> >>>>>>> Nem mai, de azt hiszem, kimaradt:
> >>>>>>> <
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/26/fel_ev_mulva_tenyleg_jon_a_kis_
> >>>>>>> tesla/>
> >>>>>>> Ennek a várható áráról nincs valami hír?
> >>>>>>>
> >>>>>>> Illetve ez jobban érdekelne:
> >>>>>>> <
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/21/kifujja_mindenki_orrat_a_tesla_
> >>>>>>> suv/>
> >>>>>>> de ezekkel a mondatokkal "leendő Model X nevű SUV 3,4 másodperc
> alatt
> >>>>>>> gyorsulhat százra." engem elriasztanak. Pontosabban ennek a
> >>>> gyorsulásnak
> >>>>>> a
> >>>>>>> felárát én nem szívesen fizetném ki.
> >>>>>>> KI
> >>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>
> >>>>>>>
> >>>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/28/pofatlan_nyulas_a_kinai_tesla
> >>>>>>>> -utanzat/
> >>>>>>>> --
> >>>>>>>> --
> >>>>>>>> Valkai Jozsef
> >>>>>>>> +36 70 36 28 147
> >>>>>>>> vjozsef at valkai.net
> >>>>>>>> lat: +47.30.43.94
> >>>>>>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>> elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>> elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list