[elektro] Mai TESLA

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Jul 28 16:04:17 CEST 2015


Egy sor a konfig file-ban es lesz huszonhet loeros teslad. Ha most nem az...
Villanybicoknal az atlagos teljesitmenyt limitaljak. Tehat ha a tesla
gyujtason van tolteskor, akkor maris csak egy-ket loeros lesz :)
Bye
Dexter
On Jul 28, 2015 3:58 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:

> Az biztos. : De nem aszonypajti szoknyájához és nem az én rissz-rossz
> ízületeimhez való télen. :)
>
> Károly
>
> charles hoss wrote:
> > A nemeteknel volt huszonhet loeros honda cbr ezer. Tuti lesz megoldas a
> > burokratakra:)
> > On Jul 28, 2015 3:53 PM, "Karoly Kovacs" <koka55 at gmx.at> wrote:
> >
> >> Már hogy a fenébe' ne kérnének enni! Tetemes biztosítási díj formájában.
> >> Nálunk sajnos igen vastagon fog a biztosító ceruzája, ha plusz lóerőkről
> >> van szó.
> >>
> >> Mellékhatás: az autógyárak egyre csak nyomatják a kamu lóerőket. Amikor
> >> akartam venni egy kisautót (benyásat) második kocsinak, alig találtam
> >> olyat, ami 60LE alatt lenne. És hát mindannyian ismerjük a
> >> kilencszázegynéhány köbcentis 125 pacis Ford motor esetét (és társait).
> >> Mindössze arra jó, hogy papíron gazdaságos és papíron 125 lovas, de
> >> sajnos a biztosítónál is 125 lovas. :(
> >>
> >> Egyszer vezettem huzamosabban (egy hétig) egy ilyen 0,9literes 84 (hihi)
> >> lóerős Chevrolet Sparkot, egy rémálom volt...
> >>
> >> Károly
> >>
> >> charles hoss wrote:
> >>> Teljesen rosszul latjatok. Az elektromos lovak nem kernek enni ha nem
> >>> dolgoznak. Az akkupakk erossege a brutalis csucsaram. Igy a gyorsulas a
> >>> hatotav es a motor minosegenek mellekhatasa, nem cel. Nem jelent
> >>> kompromisszumot, csak a felni gumi parositasban.
> >>> Bye
> >>> Dexter
> >>> On Jul 28, 2015 11:44 AM, "Jozsef Valkai" <vjozsef at valkai.net> wrote:
> >>>
> >>>> Felelegesen. Mert ugye MINEK?
> >>>>
> >>>> Nekem nem egy F1 auto kel hanem elektromos csaladi auto.
> >>>>
> >>>> Ugyanabba a hibaba esnek mint az okostelefonoknal. Minden lofaszt
> >>>> belerakunk de az akku uzemido meg mindig a bekja seggve alatt...
> >>>>
> >>>> --
> >>>> --
> >>>> Valkai Jozsef
> >>>> +36 70 36 28 147
> >>>> vjozsef at valkai.net
> >>>> lat: +47.30.43.94
> >>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>
> >>>>
> >>>> 2015. július 28. 11:38 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >>>>
> >>>>> Nem mai, de azt hiszem, kimaradt:
> >>>>> <
> >>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/26/fel_ev_mulva_tenyleg_jon_a_kis_
> >>>>> tesla/>
> >>>>> Ennek a várható áráról nincs valami hír?
> >>>>>
> >>>>> Illetve ez jobban érdekelne:
> >>>>> <
> >>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/21/kifujja_mindenki_orrat_a_tesla_
> >>>>> suv/>
> >>>>> de ezekkel a mondatokkal "leendő Model X nevű SUV 3,4 másodperc alatt
> >>>>> gyorsulhat százra." engem elriasztanak. Pontosabban ennek a
> >> gyorsulásnak
> >>>> a
> >>>>> felárát én nem szívesen fizetném ki.
> >>>>> KI
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>
> >>>>
> >>
> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/07/28/pofatlan_nyulas_a_kinai_tesla
> >>>>>> -utanzat/
> >>>>>> --
> >>>>>> --
> >>>>>> Valkai Jozsef
> >>>>>> +36 70 36 28 147
> >>>>>> vjozsef at valkai.net
> >>>>>> lat: +47.30.43.94
> >>>>>> lon: +19.9.9.39
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list