[elektro] Folyik-e áram?
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Sat Jul 11 21:36:49 CEST 2015
Nem utána, előtte!
Bizalomvesztés?? Ha valaki nem érti meg, azzal szóba sem állok! 5 perc alatt kiderítem, hogy mit is akar valójában. Általában (természetesen) a legjobbat a legolcsóbban.
Példa a szemben lakó szomszédom. Szereljek neki riasztót. OK 100.000. Az sok. Szerelték neki 80.000-ért. Két hónap múlva bővíteni kellett volna, nem vállaltam, más rendszerébe nem nyúlok bele!
Kollégám elvállalta. Öt percenként hívogatott, mit is kellene csinálni (tanuló volt, segítettem).15 méterről telefonálgattunk egymásnak, meguntam, átmentem, megcsináltam. Kértem érte 2 sört. Ő kért 15.000-et, megkapta.
Az ilyenekhez nem adom a nevemet!!!
Z
Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu> írta:
>A távfelügyelet a járőr indítása után telefonál a tulajnak, aki lemondhatja a kivonulást.
>
>Ed
>
>Sent from a tamagotchi
>
>On July 11, 2015 8:13:59 PM CEST, jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:
>>Szabó Zoltán wrote:
>>> Bocs!!! Nem is mondtam akkucserét. Figyelmetlenség. Erre mondják
>>> sokan, hogy téves riasztás. Nem érti, hogy nincs bent senki és
>>> megszólal a riasztó, még nem biztos, hogy téves.
>>
>>Ez csak a szavakon lovagolás. A téves alatt a laikus azt érti, hogy nem
>>történt
>>behatolás. Hogy műszakilag mitől riaszt, elkúrnak valamit, pl
>>berontanak
>>anélkül, hogy hatástalanítanák, vagy lobog a függöny, vagy valami
>>műszaki ok
>>jött elő, az szinte mindegy.
>>
>>Szerintem, ha egy ügyféllel a szakember elkezd így - mondjam úgy hogy -
>>
>>kekeckezni a téves fogalom értelmezéséről, azzal semmi mást nem ér el,
>>csak
>>bizalomvesztést. Mellesleg a felhasználók zöme igyekszik pl a véletlen
>>elkövetett berohanás után betelefonálni, hogy elkerüljék a plusz
>>fizetést. Néha
>>viszont inkább fizet, mint beszarik az ajtóban. :-)
>>
>>hjozsi
>>
>>-----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list