[elektro] Trafi - kamerazóna.
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Jan 6 12:49:14 CET 2015
2015-01-06 11:35 GMT+01:00 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> Mo-on rengeteg pénzbeszedőnek nevezhető tábla van.
Igaz. Jelentsd be a Totalcarnak, gyűjtik az ilyeneket.
> És ha már M0. Autópálya minőségű sok szakasza. Miért kell leszedni a
> sebességkorlátot lényegesen az autópályáké alá?
Mert az út funkciójából adódóan még azt a baleseti statisztikát sem
engedhetik meg rajta, ami egy autópályán van. Ha baleset van, meghalt
az út pár órára, és dugók vannak mindenfelé. Ezért.
>> mezőre ér háromszor kimarad a dobásból! Micsoda marhaság ez? Mint a
>> vasúti átjáróban a 30-as tábla! De akkor is így kell játszani és
>
> Ez kifejezetten veszélyes. Pl elromolhat valami a járgányban, és nem tud
> lendületből túljutni az átjárón. Annyi lélekjelenléte kevés embernek van, hogy
> kiszálljon, és ha nincs idő, elpucoljon onnan, hogy csak az autó és tartalma
> menjen szarrá, ha meg van idő, mert a vonat még sehol, akkor kézi erővel
> megpróbálja letolni a járgányt a sínekről. Külön gáz, hogy az átjárók sokszor
> olyanok, hogy ha belezökken a jármű valami mélyedésbe (mert miért lenne már
> egyenletesre csinálnva), akkor kitolni se lehet onnan könnyen.
Egyrészt _nincs_ 30-as (ill. 40-es) korlátozás, már eltörölték.
Egyedileg lehet kitáblázva. Másrészt azon kevés helyek egyike, ahol
_van_ minimális kötelező sebesség, 5 km/h, azaz tilos megállni benne.
> Én persze az ellenőrzési fenyegetés miatt mindig betartom a sebkorlátot, mert
> vannak bújkáló rendőrök, de van stratégiám arra, ha baj lenne.
> 1. mindig adott sebességfokozatban van a gép, úgy megyek át.
> 2. ha bármiért megadná magát motor, 2-esben indítómotorral is el lehet onnan
> menni. Ezt amúgy javaslom olyan szitukban is, amikor megáll a motor egy
> forgalmas úton, nincs hova menni, de van valami járdasziget-féle. Oda nem tudja
> senki feltolni az autót, de az indítómotor felviszi.
És nem hiszed el, hogy ezt milyen kevesen tudják, pedig éppenhogy
oktatni kellene a gyakorlati oktatáson...
Best regards,
Andy
More information about the Elektro
mailing list