[elektro] Trafi - kamerazóna.
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Tue Jan 6 11:35:37 CET 2015
Benedek I. wrote:
> A közlekedést is úgy kellene felfogni minden résztvevőnek, mint egy
> társasjáték szabályait, amit akár tetszik, akár nem, egységesen be
> kell tartani. A játék csak így működik, másképpen káosz keletkezik,
Na de ezzel nem kell visszaélnie a szabályalkotóknak!
Evidens, hogy ha olyan utakon, ahol a legszarabb szekérrel is lehet menni
mondjuk 70-nel éjjel esőben is, akkor egy oda kirakott 40-es tábla bőszíti az
embereket, és egyszerűen senki nem fogja betartani (a redőr sem!!!), és ha
valaki mégis, az alaposan feltartja a forgalmat.
Mo-on rengeteg pénzbeszedőnek nevezhető tábla van.
És ha már M0. Autópálya minőségű sok szakasza. Miért kell leszedni a
sebességkorlátot lényegesen az autópályáké alá?
> mezőre ér háromszor kimarad a dobásból! Micsoda marhaság ez? Mint a
> vasúti átjáróban a 30-as tábla! De akkor is így kell játszani és
Ez kifejezetten veszélyes. Pl elromolhat valami a járgányban, és nem tud
lendületből túljutni az átjárón. Annyi lélekjelenléte kevés embernek van, hogy
kiszálljon, és ha nincs idő, elpucoljon onnan, hogy csak az autó és tartalma
menjen szarrá, ha meg van idő, mert a vonat még sehol, akkor kézi erővel
megpróbálja letolni a járgányt a sínekről. Külön gáz, hogy az átjárók sokszor
olyanok, hogy ha belezökken a jármű valami mélyedésbe (mert miért lenne már
egyenletesre csinálnva), akkor kitolni se lehet onnan könnyen.
Én persze az ellenőrzési fenyegetés miatt mindig betartom a sebkorlátot, mert
vannak bújkáló rendőrök, de van stratégiám arra, ha baj lenne.
1. mindig adott sebességfokozatban van a gép, úgy megyek át.
2. ha bármiért megadná magát motor, 2-esben indítómotorral is el lehet onnan
menni. Ezt amúgy javaslom olyan szitukban is, amikor megáll a motor egy
forgalmas úton, nincs hova menni, de van valami járdasziget-féle. Oda nem tudja
senki feltolni az autót, de az indítómotor felviszi.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list