[elektro] Trafi - kamerazóna.

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Tue Jan 6 11:35:37 CET 2015


Benedek I. wrote:

> A közlekedést is úgy kellene felfogni minden résztvevőnek, mint egy
> társasjáték szabályait, amit akár tetszik, akár nem, egységesen be
> kell tartani. A játék csak így működik, másképpen káosz keletkezik,

Na de ezzel nem kell visszaélnie a szabályalkotóknak!
Evidens, hogy ha olyan utakon, ahol a legszarabb szekérrel is lehet menni 
mondjuk 70-nel éjjel esőben is, akkor egy oda kirakott 40-es tábla bőszíti az 
embereket, és egyszerűen senki nem fogja betartani (a redőr sem!!!), és ha 
valaki mégis, az alaposan feltartja a forgalmat.

Mo-on rengeteg pénzbeszedőnek nevezhető tábla van.

És ha már M0. Autópálya minőségű sok szakasza. Miért kell leszedni a 
sebességkorlátot lényegesen az autópályáké alá?

> mezőre ér háromszor kimarad a dobásból! Micsoda marhaság ez? Mint a
> vasúti átjáróban a 30-as tábla! De akkor is így kell játszani és

Ez kifejezetten veszélyes. Pl elromolhat valami a járgányban, és nem tud 
lendületből túljutni az átjárón. Annyi lélekjelenléte kevés embernek van, hogy 
kiszálljon, és ha nincs idő, elpucoljon onnan, hogy csak az autó és tartalma 
menjen szarrá, ha meg van idő, mert a vonat még sehol, akkor kézi erővel 
megpróbálja letolni a járgányt a sínekről. Külön gáz, hogy az átjárók sokszor 
olyanok, hogy ha belezökken a jármű valami mélyedésbe (mert miért lenne már 
egyenletesre csinálnva), akkor kitolni se lehet onnan könnyen.

Én persze az ellenőrzési fenyegetés miatt mindig betartom a sebkorlátot, mert 
vannak bújkáló rendőrök, de van stratégiám arra, ha baj lenne.
1. mindig adott sebességfokozatban van a gép, úgy megyek át.
2. ha bármiért megadná magát  motor, 2-esben indítómotorral is el lehet onnan 
menni. Ezt amúgy javaslom olyan szitukban is, amikor megáll a motor egy 
forgalmas úton, nincs hova menni, de van valami járdasziget-féle. Oda nem tudja 
senki feltolni az autót, de az indítómotor felviszi.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list