[elektro] Trafi - kamerazóna.
Karoly Kovacs
koka55 at gmx.at
Tue Jan 6 09:22:37 CET 2015
Azért pontosítsunk!
Námetországban az általános szabály valóban ez, de mára már
nagyon-nagyon sok helyen táblákkal korlátoznak az autópályán. Így azok
is jól laknak, akik szerint kell a 130-as korlátozás, de a német
autógyári lobby sem marad éhen. :) A "nagyon sok" mára már azt jelenti,
hogy szinte kisebbségmen maradtak azok a helyek, ahol kieresztheted a
lóerőket.
> Nagyrészt értelmetlenül alacsonyak a sebességkorlátozások.
Ez tökéletesen igaz Mo-on (és pl. Olaszországban is).
Ausztriában viszont szerintem túl engedékenyek a táblák. Már írtunk itt
róla többen is, de Ausztriában számos helyen átlagos autóval (értsd: nem
spéci futóművel) nem is tud az ember annyival menni, mint ami ki van
táblázva. Tipikus példa erre az autópályák csiga alakú felhatója, ahol
szinte mindenütt 80-as tábla van kint, az erős kanyar vonala viszont
fizikailag nem teszi lehetővé a 80-nal való kanyarodást. (Ismétlem,
átlagos autóval.)
Károly
Kormos Imre wrote:
> ...
>> Mindig vannak, akik szeretnek gyorsan autózni.
>> Ők általában úgy gondolják, hogy ők nem mennek gyorsan.
> ...
>
> Mondjuk szerintem legtöbbször igazuk is van. Nagyrészt értelmetlenül alacsonyak a sebességkorlátozások.
> Németországban mehetsz 200-al is az autópályán. Ha igaz lenne az, hogy 130 fölött gyilkos vagy (mint ahogy beállítjuk itthon és szerte a világban), Németország már rég kihalt volna. Szerintem nem lenne több baleset 160-as korlátozásnál sem. (talán az első 1-3 hónapban, amíg mindenki megszokja)
> Vagy itt van az 50 lakott területre. Valóban, a belvárosban jogos. De tele a város - falu olyan utakkal, ami 2x2 sávos, csak lámpás kereszteződéssel és gyalogos nélkül. Persze itt mérnek. Vagy a falu kezdetét jelző tábla az első téeszudvar bejáratánál kint van, 1 km-el az első lakott ház előtt. stb..
>
> Szóval ezt sem lehet ilyen sarkosan kijelenteni, hogy a gyorshajtókat ki kell végezni, mert megérdemlik..
>
> KI
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list