[elektro] Mai Tesla

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jan 5 19:54:03 CET 2015


ess az nehez ?
egy ilyen csap odamegy ahova kell . akar a kocsi tobb pontjan is
csatlakozhat nagyobb problemak nelkul - raadasul a gyerek csak akkor
nyalhat bele ha az nincs csatlakoztatva - tehat a legenyhebb kommunikacio a
tolto es a kocsi kozott azt jelenti hogy a legaprobb kh eseten sem kapcsol
ra nemhogy kilowattokat - de meg tizedvoltoltokat sem .

bye
dexter


2015. január 5. 19:50 Imre Kormos írta, <imre.kormos at gmail.com>:

> Nálad a kocsi megy a töltőhöz. Itt olyan drótot kell csatlakoztatni
> biztonságosan a kocsihoz, amin kilowattok csordogálnak és jó lenne, ha a
> gyerek nem tudna belenyalni.
> Ki
> 2015. jan. 4. 18:48 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>
> > nem tudom . nekem a spykee-ben is van automata dokkolas toltes celjabol .
> > nem hiszem hogy ehhez nagyon sok penz es anyag kene .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2015. január 4. 15:19 Balázs Bámer írta, <bamerbalazs at gmail.com>:
> >
> > > > http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/01/03/jon_a_tesla_kigyoja/
> > >
> > > ...a régi korok gőzmozdony-vezetője pedig, miután napi száz
> > > kilométereket állt úgy a vezérállásban, hogy félig megsült, félig
> > > megfagyott a hideg menetszéltől, műszak után, tehát a saját kedvére és
> > > egyéni tartásból az egész roppant mozdonyt az utolsó csavarig lemosta
> > > a mozdonyszínben. Akár este tíztől éjfélig.
> > >
> > > Annyira azért lehetne környezettudatos a Tesla, hogy nem csesz el egy
> > > csomó pénzt meg egy anyagot erre. Tíz másodperce a mai
> > > luxusautó-tulajnak is lehetne a kábelt bedugni...
> > >
> > > szia: Balázs
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list