[elektro] Párátlanító készülék
Keller Viktor
keller.viktor at gmail.com
Wed Feb 4 14:48:10 CET 2015
Ahoy!
Megvettem, múlt kedden. A boltban előbb azt mondták, hogy jött egy
raklappal, ami fél óra alatt elfogyott, úgyhogy nincs, de adnak egy
központi számot, amin kérhető a boltba névre. Amíg keresték ezt a
számot egyszercsak találtak egyet. Még próbálom elképzelni a
pillanatot, amikor egy ekkora gép egy Aldi raktárában megbújik egy
zugban.
Napi két órát jár a gyerekszobában, ennyi most elég, hogy a fal száraz
maradjon. Mosásnál négy óra alatt szárítja meg a ruhákat, közben kb.
2,5l vizet gyűjt. Ami így télen 15L/nap teljesítmény. Meglátom, hogy
tavasszal/ősszel mit mutat majd. Akkor majd nem amúgy is 50-60%-ról
indul. Itt a lakásban ősszel volt 70-80% is napokon keresztül.
Fűt. Amikor van mit kivennie a levegőből, akkor a másfél kW-os
hősugárzóval versenyez, ha nincs dolga, éppencsak meleg a kiömlőből
jövő aier.
Hangos. Amíg üres, nincs vele baj. Úgy 2l víz lehet benne, amikor
elkezd rezonátorként működni a víztartály, és egészen hangossá válik.
Ez eltart több, mint egy óráig. Azután megint lecsendesedik. Bele kéne
lógatni valamit? de mit?
A kijelzés alapján azt gondolom, hogy hajlamos csak maga körül
keringetni a levegőt, amikor a szárító mellett használom. Azt
csinálja, hogy amikor melléállok, lemegy 4-5%-ot a páratartalom
kijelzés. Gondolom, olyankor odakavarom a szárazabb levegőt.
Üdv:
Viktor
Acs Gabor <levlista at e8e.eu> írta (2015. január 28. 11:31):
> Lassan már kifejlődik az embernek egy olyan képessége, amivel fel lehet
> ismerni az ilyen beetető hirdetéseket. Azok a termékek, amiknek a
> legnagyobb méretű a hirdetése, a hirdetési újságnak és a weboldalnak is
> a nyitóoldalán vannak, jól kihangsúlyozva, kedvező az áruk: na ez az a
> termék komám, ami neked soha az életbe nem lesz.
>
> Van, hogy az üzletben már előre ki is rakják nagy, plakát méretben,
> megállító táblán azt a terméket, amiről nyilvánvaló, hogy már a
> meghirdetett napon nyitás után egy órával sem lesz belőle. Ahogy a
> párátlanító még most is a kezdőoldalon, legnagyobb méretben jön be.
>
> A Aldi weboldalán nincs telefonszám a kapcsolat menüpontban, ahol tudnál
> érdeklődni, hogy ne indulj potyára. Múltkor a Lidiben abban a boltban,
> ahol érdeklődtem, nem is kaptak a meghirdetett termékből, tehát aki
> nyitásra odament, biztosan ráfázott.
>
> Az Aldi impresszumában van egy telefonszáma a cégnek, ott a menüből
> lehet választani a termékekről érdeklődő menüpontot, amit aztán senki
> sem vesz fel...
>
>
> Gábor
>
> 2015.01.28. 9:34 keltezéssel, Pataki István írta:
>> Mondjuk egy kormányrendelettel (törvénnyel, alaptörvénnyel) el lehetne
>> érni, hogy ha egy árucikkből nem jut minden boltba legalább 100 darab,
>> akkor azt nem is szabad árulni. Ezzel kapásból megoldódna a probléma.
>> Javasoljátok a kdnpnek..
>>
>> pi
>>
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "Péter Bozzay" <peterb.list at gmail.com>
>> To: <elektro at tesla.hu>
>> Sent: Wednesday, January 28, 2015 8:54 AM
>> Subject: Re: [elektro] Párátlanító készülék
>>
>>
>>>> században nem lehet akkora kihívás odaírni (már a nyitás után egy
>>>> órával), hogy a készlet kifogyott, ne fáradjanak fölöslegesen. Csak
>>>> nyilván nem ez a cél.
>>> Egyrészt, másrészt meg én ezt az egész üzletpolitikát nem tudom
>>> megérteni, de nyilván jó így nekik, hiszen (itt legalább is) mindig
>>> "zsúfolásig" vannak a parkolóik... :-D
>>>
>>> Üdv,
>>> Péter
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list