[elektro] akku
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Fri Dec 4 09:26:22 CET 2015
Mindig tanulok valamit!!!
Akkus történet.
Kb 1993 környékén. Kijáró műszerészként tevékenykedtem mikrofilm területen. Kollégával Moszkvics 412-vel megtámadtuk a Dunai Vasművet javítás céljából. Két és fél órás játszadozás után irány haza. Indítok, önindító beragad. Kolléga is régi autós, egy szó nélkül ugrottunk ki az autóból, szerszámos táskák ki, de mire odaértünk, addig az akkukábelról leolvadt a műanyag, a régi bakelit akku két saruja közti átvezető beleolvadt az akkuba. Önindító kivesz, megjavít, vissza. Indítani kéne, olvadt akkuval. 2 db M3-as csavar megoldotta. Belevertük a résbe. Indítás, irány haza. Pesten begurultam a haverhoz a Diószeghy utcai akkugyárba. Tökéletes megoldás, most nem érek rá, gyere vissza 3 hét múlva. Ennyi volt a válasz. Az 55 Ah-ás akksit simán kiborította, szabott bele új lemezeket, 66 Ah lett belőle.
Azóta is sima csapvizet teszek az akkuimba.
Z
"Kósa Tibor" <ha1us at t-online.hu> írta:
>szép sorjában olvasgatok, most értem idáig :-)
>
>-----Original Message-----
>From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
>Of Kaczmarek Edvard
>Sent: Wednesday, December 02, 2015 7:24 PM
>To: elektro at tesla.hu
>Subject: Re: [elektro] akku
>
>
>> akkufesz. Valszeg egyszerre 2 cella is gallyra mehetett, talán
>
>gajra
>
>Ed
>
>-----------------------------------------
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list