[elektro] akku

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Wed Dec 2 21:14:17 CET 2015


Es en meg vezettem is egy tuzep telepen, kb. 16 evesen ... a 70-es evek elejen, szinkronizalatlan valtoval, dupla kuplungozassal, servo kormany nelkul, legfekkel ... nem semmi volt ! Valahogy akkoriban csereltek le a motorjaikat diesel IFA motorokra, mert 100-on valahol 60-70 liter benzint zabaltak. 

A 60-as evek 5-6 literes 200LE-s amcsi motorok sosem voltak a kedvenceim, de az a "Big Block" az nem semmi volt ... ;)   Aki ezen, vagy EU-s V6-V8-on szocializalodott, annak az auto benzines ... :))

------------------
L. Pasztor
------------------


Sent from my iPad

> On 02 Dec 2015, at 20:44, Szabó Zoltán <szacsek at freemail.hu> wrote:
> 
> Bocsi, de a régi ZIL-ek is benzinesek voltak! Ma reggel láttam egy Caddit 8800ccm! (Csak érdekesség képpen 6:00 tól Discovery)
> Z
> "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> írta:
>> Benzinnel megy, tehát nem teherautó.
>> Ami gázolajjal megy ... na az a teherautó (vagy a busz)  ... :)))
>> 
>> ------------------------
>> L. Pásztor
>> -----------------------
>> 
>> 12/2/2015 10:47 AM keltezéssel, Szabó Zoltán írta:
>>> Bocs!!!
>>> 
>>> Nem teherautóra gondoltam :-)))
>>> 
>>> Z
>>> 
>>> "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> írta:
>>>> Nekem mind1, csak ne liberális legyen ...  :)
>>>> 
>>>> Viszont tapasztalatom szerint nem mindenből van két fajta ...
>>>> Két olyan sok hengeres autóm is volt/van,  amibe csak nagyon nehezen
>>>> lehetett akkut szerezni, a hüvelyk-ujj vastagságú kábel
>>>> meghosszabbításához meg nem fűlt a fogam ... gondolom érthető.
>>>> Végül a Bárdinál segített valaki, és egy akku nagykerből kaptam olyan
>>>> méretű és alakú 80Ah-s akkut.
>>>> 
>>>> ---------------------
>>>> L. Pásztor
>>>> ---------------------
>>>> 
>>>> 
>>>> 
>>>> 12/2/2015 8:30 AM keltezéssel, Szabó Zoltán írta:
>>>>> Minden normálisabb akkus boltban megkérdezik, hogy jobbost vagy balost szeretnél!
>>>>> 
>>>>> Z
>>>>> 
>>>>> Karoly Kovacs <koka55 at gmx.at> írta:
>>>>>> Én akkor sehol sem találtam (boltban), kivéve az ebay-n, de onnan a súly
>>>>>> miatt nem akartam venni.
>>>>>> 
>>>>>> Károly
>>>>>> 
>>>>>> Kaczmarek Edvard wrote:
>>>>>>>> A Laciákban pedig fordított a sarubekötés. :)
>>>>>>>> Kérdezhetnétek, hogy ez miért baj? Hát azért, mert a gyári kábelek nem
>>>>>>>> elég hosszúak ahhoz, hogy fordítva (azaz rendes akkunál is) elérjenek a
>>>>>>>> saruig. Elég macerás volt, de meghekkeltem, nem akartam "gyári" akkut
>>>>>>>> venni hozzá.
>>>>>>> Lehet kapni mind jobb-, mind bal pozitívos akkut, nem kellett
>>>>>>> volna hekkelni, hanem a megfelelőt venni...
>>>>>>> 
>>>>>>> Itt vegyesen vannak a listában:
>>>>>>> http://www.akkutop.hu/szemelyauto_akkumulator_53
>>>>>>> 
>>>>>>> Ed
>>>>>>> 
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> 
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>>> 
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>         elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list