[elektro] OFF - Tesla teszt
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Tue Aug 18 21:44:18 CEST 2015
Az volt az akkori autokkal, hogy nem lehetett csak ugy moge menni, kinezni, lepadlozni, es elozni. Mindent nekifutasbol kellett csinalni. Lemaradni, kinezni, nyomni es elozni min. 15-20 km/h plusz sebesseggel. De ha bejott valami nem vart dolog, akkor az elozott jarmuhoz kepesti plusz sebesseg a gagyi fekek mellett nagyon nehezen volt kifekezheto...
Ezt szivtam meg en is, es meg sokan masok.
--------------------
L. Pasztor
--------------------
Sent from my iPad
> On 18 Aug 2015, at 19:13, Király,Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
>
> Üdv!
>
>> Illetve lehet, hogy normál menetben az volt a gond, hogy a sofőr megnyomta
> alaposan a pedált, hogy hamarabb létrejöjjön a fékerő, de ettől mindig jó
> nagy
> fékerő jött meg, amit nem is akart, nem volt különös közlekedési esemény.
> Ezért
> aztán gyakori volt a hátulról belerepülés. Én mindig úgy fogtam fel, hogy
> nagyobb követési távolságra szólítanak fel ezzel.<
>
> No, megint jól láttad meg a lényeget, ilyenkor lengett a vontatmány....:}}
>
> Szóval én is illendően viselkedtem a felirat láttán...:}}
> Amúgy a Zsigulival az volt a bajom, ha kicsit hülye voltam, volt két kerék,
> pedig én nem voltam izgága...:{{
>
> No, ezt túltárgyaltuk, alighanem.
> Bocs.
> Gyula
>
>
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list