[elektro] OFF - Tesla teszt

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Tue Aug 18 21:44:18 CEST 2015


Az volt az akkori autokkal, hogy nem lehetett csak ugy moge menni, kinezni, lepadlozni, es elozni. Mindent nekifutasbol kellett csinalni. Lemaradni, kinezni, nyomni es elozni min. 15-20 km/h plusz sebesseggel. De ha bejott valami nem vart dolog, akkor az elozott jarmuhoz kepesti plusz sebesseg a gagyi fekek mellett nagyon nehezen volt kifekezheto...

Ezt szivtam meg en is, es meg sokan masok.

--------------------
L. Pasztor
--------------------

Sent from my iPad

> On 18 Aug 2015, at 19:13, Király,Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:
> 
> Üdv!
> 
>> Illetve lehet, hogy normál menetben az volt a gond, hogy a sofőr megnyomta
> alaposan a pedált, hogy hamarabb létrejöjjön a fékerő, de ettől mindig jó
> nagy 
> fékerő jött meg, amit nem is akart, nem volt különös közlekedési esemény.
> Ezért 
> aztán gyakori volt a hátulról belerepülés. Én mindig úgy fogtam fel, hogy 
> nagyobb követési távolságra szólítanak fel ezzel.<
> 
> No, megint jól láttad meg a lényeget, ilyenkor lengett a vontatmány....:}}
> 
> Szóval én is illendően viselkedtem a felirat láttán...:}}
> Amúgy a Zsigulival az volt a bajom, ha kicsit hülye voltam, volt két kerék,
> pedig én nem voltam izgága...:{{
> 
> No, ezt túltárgyaltuk, alighanem.
> Bocs.
> Gyula
> 
> 
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list