[elektro] OFF - Tesla teszt

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
Tue Aug 18 20:06:13 CEST 2015


Király,Gyula <kingkey at t-online.hu> írta, 2015. 08. 18.:
> Üdv!
>
> Ezt nem értem...
> Én mindig megriadtam , mikor láttam a teherautón:
> VIGYÁZZ! LÉGFÉK!
>
> Azt hittem, hogyha kontráz, fönnakadok rajta.
> De nem, arra hívták fel a figyelmet, ha megelőzöd, húzz el a francba, mert
> ha te kontrázol, át fog gázolni rajtad.
> Mert ha az olajat taposod, az 0 időben megjelenő nyomás a féken, míg a
> levegő szépen összenyomható, és fél nap múlva lesz is fékhatás, légtartály
> ide, vagy oda.
> Akkor most mi van??

mondjuk egy fővárosi  villamosnál kicsit más módon, de " élményem " volt  :-)

az alábbi képen levő 3-ból a középső fakarosszériást vezettem 1970-es
évek közepe
http://hampage.hu/trams/olafguettler/3063+3056+2952-30-MesterutcaVA.jpg
( " Böcker légfék " volt az üzemi fék ) a Gubacsi úton, egy éjszakai utolsó
járaton, 2 megállónyit engedett át a villamosvezető, (én voltam az
egyetlen utas)
az első fékezéskor "satu" sikeredett, a második már "kíméletesen" ment
(http://villamosok.hu/nza/2997vez.jpg)  - pontosabban túl  kíméletesre sikeredve
túl is csúsztam a megállón :-) - mondjuk a Böcker fék használatára
(közvetlen jellege miatt) csak korlátozott hosszúságú vonatoknál van
(volt) lehetőség: egyedüljáró valamint ikermotorkocsiknál







> Gyula
>
>
>
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list