[elektro] Schottky párhuzamosítás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
Wed Apr 22 13:59:59 CEST 2015


A hajón alapvető biztonsági dolog, hogy az indítóakku rendben legyen. Ha
nincs motor (meghajtás), nincs kormányzás sem pl.
Minél egyszerűbb, annál jobb. Nem kell túlspilázni, diódás vagy feszfigyelő
relével szokás közösíteni az akksikat plusz kézi átkapcsolóval biztosítani,
hogy az akkul közösithetők és leválaszthatóak legyenek.

Szabolcs
2015.04.22. 9:46 ezt írta ("Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com>):

> Király,Gyula <kingkey at t-online.hu> írta, 2015. 04. 22.:
> > Üdv!
> >
> > Gondolom, a hajó elhagyásakor valamit le kell zárni.
> > Az égve felejtett villanyra meg ott egy 1000 Ft-os 12V kis sziréna, mint
> > nálam a BMW-ben: lekapcsolom a gyújtást és ég valami pipics, éktelen zajt
> > csap.....:}}
>
> áramfelvétel-figyelő?
>
> szóval pl. CANbusz-nak kell éjjel-nappal 200mA, arra nem sipákol,
> de még égve marad egy 1A-es fogyasztó, akkor 1+0,2A -re már reagál?
>
> mondjuk egy 6mm2 betáp vezeték 1méteres darabján a feszültségesés
> legyen nagyobb, mint 1mV?
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list