[elektro] Nomtató alkatrésznek
Hofferek Attila
hofi at soka.co.hu
Tue Apr 21 09:02:03 CEST 2015
A kuncsaftot meg kell hallgatni, és a helyén kezelni a véleményét.
Aki anyázik, annak ott a helye.
Ha én fejlesztőként minden user feedbackre egyből egy fejlesztéssel
reagálnék, nem tudnék a fontos dolgokkal törődni. A userek általában
egyből a megoldást szokták kérni, pedig még a problémáikkal sincsenek
tisztában. Kérnek valamit, egy infrastruktúrát, egy szoftvert, amit ha
kérdés nélkül megcsinálok, ő szegény lesz és elégedetlen, én meg egy
szemét mert nem oldódott meg a problémája. Ehelyett pár napig
interjúzom a leendő ügyfelet, és kidolgozzuk, hogy hogyan legyen
feleannyiból ötször olyan elégedett.
Egyébként senki nem mondta, hogy mindig 50 Ft marad a frank, és
hogy az az ötezer forintos nyomtató a tesco polcán, nem fog egyszer
sokba kerülni. Teccettek volna megnézni a patron és az alkatrész
árakat is vásárlás előtt.
Pont ezért van annyi kormoló lefingott pár éves dízel is az utakon,
mert a kisebb fogyasztás vonzó, a kettős tömegű ára meg riasztó.
On 2015. 04. 21. 8:58, Király,Gyula wrote:
> Hát nem. Ha mindenki a mamát emlegeti, neki kötelessége a céget informálni,
> hogy a fronton xar van a palacsintában, ezt nem szabad csinálni, mert
> felbőszülnek a népek, és akkor tényleg csak a mama marad...
> Ha a qncsaft lázong, akkor tenni kell valamit.
> Vagy javítani a filozófián, vagy becsukni a boltot.
More information about the Elektro
mailing list