[elektro] villanyverda... :-)
Kormos Imre
imre.kormos at gmail.com
Mon Sep 22 12:09:08 CEST 2014
.. az Adriát pl. Dubronvik-ból Bari-ba át szabad repülni?
KI
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Erdos Zoltan
> Sent: Monday, September 22, 2014 11:48 AM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] villanyverda... :-)
>
> Elvileg lehet, paran meg is teszik :-)
>
> bar jellemzoen a kisgepes turazok ugy szamolnak, hogy napi 3,5 4 orat
> erdemes repulni.. utana mar szenvedes..
> ebbol kovetkezik, hogy a 120, 130 km/h utazok mellett egy adria epp egy
> ilyen nap. de pld zadar a part mellet szinten egy napos program.. plane
mert
> latnivalo is van sok, nem erdemes sietni.
> ezt amugy 4-8 gepes kotelekben szoktak eloadni.. evente parszor..
> a legtobb pilota VFR (latva repulo) kepesitessel rendelkezik, tehat
napnyugta
> utan (es ismeretlen terepen) nem erdemes kockaztatni.
>
> az orszaghatar atlepes nem gond, repulesi tervvel kell rendelkezni illetve
> nemzetkozi radios vizsgaval (fonia, level 4). de kotelekben megfelel, ha a
> vezergepen van fonias emberke.
>
>
>
> 2014.09.22. 11:30 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> > Akkómá had kérdezzek:
> > Egy motoros vitorlázó géppel ( pl. Pipistrel Taurus 503 ) el
> > szabad/lehet repülni szicíliába?
> > Gondolom ezekkel csak nappal szabad repülni. Országhatár átlépés
> > nagyon macerás?
> > KI
> >
> > ui: <
> > http://www.pipistrel-
> hungary.hu/?c=flight&sc=overview&v1=taurus&lang=h
> > u > Ez is kapható elektromos motorral is..
> >
> >
> >> -----Original Message-----
> >> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> >> Behalf Of Erdos Zoltan
> >> Sent: Monday, September 22, 2014 11:10 AM
> >> To: elektro at tesla.hu
> >> Subject: Re: [elektro] villanyverda... :-)
> >>
> >> 1. az arlista azert a benzinmotoros verzio, mert a villanybol
> >> egyelore a prototipus letezik.. ebben a mufajban nem a motor a
> >> meghatarozo elem, hanem a gep es muszerezettsege, meg a cullangok..
> >> a lehetseges motorok nagjabol egy arsavban mozognak. nyilvan a
> >> kiserleti villanymotor es akkuk nem arazhatok be, csak kicsit kesobb
> >>
> >> 2. oreg falke (sf-25) mar 7-10e euroert kaphato egesz jo allapotban..
> >> legfeljebb keves repulheto oraval.. vagy kb dupla aron sok oraval
> >> rendbetett.. oreg gepek, de ettol meg hasznalhatok.
> >>
> >> viszont a gyar csinal ujabb modelleket is, azok mar kicsit
> >> dragabbak..ott
> > realis
> >> lehet az emlitett ar. viszont a muanyag gepek arahoz kepest mar
> >> soknak tunik..
> >>
> >> a scheibe amugy nemet ceg. akik most megvettek valahol stuttgart
> >> kornyeken inditottak ujra az uzemet.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> 2014.09.22. 10:24 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
> >>> Hmmm.
> >>> Nemrég egy barátom másik 3-mal összeállva, 4-en vettek egy n+1 éves
> >>> Falke (Cseh v Lengyel ?) szuperkönnyű gépet ... kb. ugyanezért a 70
> >>> kEUR-ért, állítólag jó vétel volt.
> >>> Akkor most ez az új az olcsó, vagy az öreg Falke volt a drága ?
> >>>
> >>> Nem értek hozzá, még a Jumbón is parázok, mert utálok repülni ...
> >>> csak kérdem.
> >>>
> >>> -------------------
> >>> L. Pásztor
> >>> -------------------
> >>>
> >>>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list