[elektro] bojler csavarkérdés
Benedek I.
renyta at t-online.hu
Sun Sep 21 12:35:54 CEST 2014
Csak a menet önmagában nem feltétlenül önzáró egy rezgésnek, hőtágulásoknak kitett szerkezetben. A menetek felületétől is sok függ
és persze attól, hogy van-e közte kenőanyag. Sokan zsírozzák a kerékcsavarokat, pedig - épp a fentiek és a túlhúzás veszélye miatt
is - nem a legbölcsebb dolog.
bi
charles hoss wrote:
> tudtommal a kerekanya menetemelkedese alapbol onzarova teszi.
> ha nem tud elmozdulni a kerek forgasa soran akkor az nem lazul le.
>
> bye
> dexter
> On 21 Sep 2014 08:08, "SZIGETI Szabolcs" <szigiszabolcs at gmail.com>
> wrote:
>
>> Én magam cserélem, és mindig nyomatékkulccsal húzom. Meglepően kevés
>> az a 100 Nm körüli előírt érték ahhoz képest amit gumisok húznak
>> légkulccsal vagy akár keresztkulccsal. Nagy tanulság egy
>> nyomatékkulcs, hogy mi mennyi. Sosem volt lelazult vagy megszorult
>> kerékcsavarom.
>>
>> Szablcs
>> 2014.09.21. 2:48 ezt írta ("jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com>):
>>
>>> Pataki István wrote:
>>>> Ez csak azért keltette fel az érdeklődésemet, mert ezexerint a
>>>> gumisnál csak pökgyelre megy a kerékcsavar meghúzása? Amikor magam
>>>
>>> Azon túl, hogy nem tudom, hogy megy a gumisnál, még csak ezt a
>>> kifejezést se
>>> ismerem.
>>>
>>> Én magam szoktam cserélni légkulccsal, de nem szoktam ellenőrizni
>>> már. Illetve
>>> ha szerviz matatja, megesik, hogy fel kell nyomnom a kompresszor
>>> nyomását, ha le
>>> akarom szedni a kerékanyákat. Fogalmam sincs, miért húzzák túl. Egy
>>> gumis volt
>>> életemben összesen, amelyik, nyomatékkulccsal ment utána.
>>>
>>> hjozsi
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list