[elektro] Mire gondoltak? NemJavithato..
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Tue Sep 9 10:56:18 CEST 2014
Kurvát is futtathatnék, sőt osztogathatnék bélyeget az ovi előtt, tudom
hogy ezek a rendszerek működnek, mégsem kívánok erre a vonatra felülni.
Az én nézetem szerint a tisztesség nem lebecsülendő, óvodás mentalitás.
A környezettudatosság, nem pazarlás sem. De jól látszik, hogy van két
iskola, ezek nagyon eltérő álláspontok.
A 'rendszer' KIHASZNÁLÁSA jelen esetben egyet jelent a manipulációval,
más emberek kihasználásával, a környezetünk rövidlátó, öncélú
kihasználásával. Pusztán azért, mert a többség ezt csinálja, nem muszáj
nekem is.
Gábor
2014.09.09. 10:40 keltezéssel, Kovács József írta:
> ..... tényleg szar a magyar oktatás, vagy a magyar diák.
> Mert ezek a dolgok mind-mind benne vannak a leadott tananyagban.
>
> Elvben tehát ismerik a népek a működési elvet.
> Mindeki tanult pl. termék életciklus elméletet... igaz?!
> http://mediapedia.hu/media/image/bcg.jpg
>
> Még a szakmunkás/érettségizett is, pláne a diplomás.
>
> És mégis heti rendszerességgel háborodik fel valaki a világ működésén.
> Ahelyett, hogy ismerve-megértve KIHASZNÁLNÁ a rendszert.
>
> Nézem a lista agymenéseit az érintett témákban, komolyan... mint az oviban.
> Egyoldalú világlátás mindenfelé, a rendszerben gondolkodás teljes hiánya.
>
> ... és nem értem a jelenséget.
>
> KJ
>
> KJ
>
> 2014.09.09. 10:06 keltezéssel, Acs Gabor írta:
>> 1, Erről rinyáltam a múltkor, hogy az ár és a minőség nincs arányban
>> egymással. Ezt a marketing próbálja elhitetni velünk, különféle
>> szinteket hoznak létre, legyen a csórónak is valami (ennek még reális az
>> ára), legyen a közepesnek is valami, de ott már nyílik az olló, és
>> legyen a luxus, azon van ám a nagy lóvé, de vannak akik az ilyen holmik
>> vásárlásával tudják magukat valahova sorolni, így meg is fogják venni.
>> ebbe kavar be aztán még a hitvány árut drágán árusító kereskedő, aki
>> pont erre a közfelfogásra épít. Ahogy 'Winkler Róbert' is mondta a
>> napszemüvegről, hogy ha nem elég drága, nem veszi meg.
>>
>> 2, Azért mert gyárilag gyengébb minőségű anyagból készül az a csapágy,
>> nem lenne szükségszerű, hogy a cseredarab 100e-be kerüljön. Hacsak nem
>> ez is egy marketinges manipuláció, hogy a) büntesse az okoskodó
>> csórókat, és ránevelje, hogy többet ne szarevősködjenek b)
>> meghatározták, hogy egy autón mennyi hasznot kell a rendszernek
>> realizálni függetlenül attól, hogy olcsó vagy drága, így aztán ha van
>> olyan hülye palimadár, aki besétál a pókhálójukba, az mindenképp le lesz
>> húzva.
>>
>> Sehogy sem tisztességes.
>>
>> Most a mobiltelefonok nézegetése közben párszor elöntötte azért az
>> agyamat a lilaság. Olyan a telefonok életútja, hogy amikor kijön, 200e
>> az ára, megy a nagy marketing, TV-reklámok, sajtótájékoztatónak nevezett
>> showműsorok stb. Eltelik 1-2 év, ugyanúgy gyártják, ugyanazokból az
>> anyagokból, de már csak 70-80 ezerbe kerül, és nem hinném, hogy most
>> ráfizetéssel gyártják. Ugyanez az eset, hogy lenne egy telefon, ami tök
>> jó lehetne, az ára is optimális, de kihagynak belőle pár 3Ft-os
>> alkatrészt, hogy direkt szarrá tegyék. Szerintem felháborító, és
>> megérett ez a manipulatív világ egy nagy változásra. De tudom, van aki
>> szerint meg így van jól.
>>
>> Gábor
>>
>> 2014.09.09. 9:18 keltezéssel, Kovács József írta:
>>> Tessék olyan autót venni aminél nem kell cserélni... az első 300 eKm-en.
>>> Ja, hogy az 1,5 millával drágább új korában a yaris kategóriában is.
>>>
>>> Erről szól a világ.
>>> A tartós, olcsón javítható cucc SZÜKSÉGSZERŰEN drágább új korában.
>>> A olcsó csili-vili meg drágán lesz javítható.
>>>
>>> A kulcsszó mint mindig: TCO
>>> A döntés a vevőé, utólag kár rinyálni
>>>
>>> A régi öregek is tudták már milyen fontos a TCO.
>>> "Nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsót vásároljak" mondották...
>>>
>>> Ez ma is érvényes alapvetés.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>
>>> 2014.09.09. 03:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> majdnem
>>>> 100K
>>>>
>>>> a fektarcsa nincs rajta . az kulon cserelheto . az abs jelado lehet hogy
>>>> rajta van az agyon - igy negy csavarral leveheto a csonk es az agy ,
>>>> szethuzod a csatit es ot perc a csereje , nem tudja elrontani a szerelonek
>>>> csufolt droid.
>>>> a hulyenek is megeri ket kb 4000ft-os csapagyat igy cserelni egyben .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2014. szeptember 8. 18:19 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>>>
>>>>> csapágy egybeépítve féktárcsával és ABS jeladóval? 45000Ft
>>>>>
>>>>> 2014. szeptember 8. 18:17 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>>
>>>>>> jaja. egy haver yarisan tonkre ment a jobb hatso kerekcsapagy .
>>>>>> nem hajtott , nem kormanyzott kerek - egy sima csonk , rajta egy csapagy
>>>>> ,
>>>>>> azon egy agy .
>>>>>> tippeljetek mennyibe kerul az alkatresz es mennyit kell cserelni minimum
>>>>>> ...
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2014. szeptember 8. 16:04 Bali Zoltan írta, <eltexto at freemail.hu>:
>>>>>>
>>>>>>> Igen, csakhogy az eladásokon beszedett haszon által, náluk vannak most
>>>>>>> azok az eszközök, amikkel ezt meg "tudnám" csinálni...
>>>>>>> Persze nem a maguk ellenségük..., mint én :).
>>>>>>>
>>>>>>> Üdv. Zoli
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.09.08. 15:35 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>>>>>>>> Egyébként mindenki előtt nyitva áll az út, hogy olcsó-hosszú
>>>>>> élettartamú
>>>>>>> és
>>>>>>>> javítható cuccokat tervezzen és megpróbálja, hogy sikerül-e.
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list