[elektro] Mire gondoltak? NemJavithato..
Bali Zoltan
eltexto at freemail.hu
Tue Sep 9 10:16:09 CEST 2014
Nincs jól, mert ez erőforrás pazarlás a la üzlet, verseny.
Üdv. Zoli
2014.09.09. 10:06 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> 1, Erről rinyáltam a múltkor, hogy az ár és a minőség nincs arányban
> egymással. Ezt a marketing próbálja elhitetni velünk, különféle
> szinteket hoznak létre, legyen a csórónak is valami (ennek még reális az
> ára), legyen a közepesnek is valami, de ott már nyílik az olló, és
> legyen a luxus, azon van ám a nagy lóvé, de vannak akik az ilyen holmik
> vásárlásával tudják magukat valahova sorolni, így meg is fogják venni.
> ebbe kavar be aztán még a hitvány árut drágán árusító kereskedő, aki
> pont erre a közfelfogásra épít. Ahogy 'Winkler Róbert' is mondta a
> napszemüvegről, hogy ha nem elég drága, nem veszi meg.
>
> 2, Azért mert gyárilag gyengébb minőségű anyagból készül az a csapágy,
> nem lenne szükségszerű, hogy a cseredarab 100e-be kerüljön. Hacsak nem
> ez is egy marketinges manipuláció, hogy a) büntesse az okoskodó
> csórókat, és ránevelje, hogy többet ne szarevősködjenek b)
> meghatározták, hogy egy autón mennyi hasznot kell a rendszernek
> realizálni függetlenül attól, hogy olcsó vagy drága, így aztán ha van
> olyan hülye palimadár, aki besétál a pókhálójukba, az mindenképp le lesz
> húzva.
>
> Sehogy sem tisztességes.
>
> Most a mobiltelefonok nézegetése közben párszor elöntötte azért az
> agyamat a lilaság. Olyan a telefonok életútja, hogy amikor kijön, 200e
> az ára, megy a nagy marketing, TV-reklámok, sajtótájékoztatónak nevezett
> showműsorok stb. Eltelik 1-2 év, ugyanúgy gyártják, ugyanazokból az
> anyagokból, de már csak 70-80 ezerbe kerül, és nem hinném, hogy most
> ráfizetéssel gyártják. Ugyanez az eset, hogy lenne egy telefon, ami tök
> jó lehetne, az ára is optimális, de kihagynak belőle pár 3Ft-os
> alkatrészt, hogy direkt szarrá tegyék. Szerintem felháborító, és
> megérett ez a manipulatív világ egy nagy változásra. De tudom, van aki
> szerint meg így van jól.
>
> Gábor
>
> 2014.09.09. 9:18 keltezéssel, Kovács József írta:
>> Tessék olyan autót venni aminél nem kell cserélni... az első 300 eKm-en.
>> Ja, hogy az 1,5 millával drágább új korában a yaris kategóriában is.
>>
>> Erről szól a világ.
>> A tartós, olcsón javítható cucc SZÜKSÉGSZERŰEN drágább új korában.
>> A olcsó csili-vili meg drágán lesz javítható.
>>
>> A kulcsszó mint mindig: TCO
>> A döntés a vevőé, utólag kár rinyálni
>>
>> A régi öregek is tudták már milyen fontos a TCO.
>> "Nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsót vásároljak" mondották...
>>
>> Ez ma is érvényes alapvetés.
>>
>> KJ
>>
>>
>> 2014.09.09. 03:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>>> majdnem
>>> 100K
>>>
>>> a fektarcsa nincs rajta . az kulon cserelheto . az abs jelado lehet hogy
>>> rajta van az agyon - igy negy csavarral leveheto a csonk es az agy ,
>>> szethuzod a csatit es ot perc a csereje , nem tudja elrontani a szerelonek
>>> csufolt droid.
>>> a hulyenek is megeri ket kb 4000ft-os csapagyat igy cserelni egyben .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2014. szeptember 8. 18:19 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>>
>>>> csapágy egybeépítve féktárcsával és ABS jeladóval? 45000Ft
>>>>
>>>> 2014. szeptember 8. 18:17 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>
>>>>> jaja. egy haver yarisan tonkre ment a jobb hatso kerekcsapagy .
>>>>> nem hajtott , nem kormanyzott kerek - egy sima csonk , rajta egy csapagy
>>>> ,
>>>>> azon egy agy .
>>>>> tippeljetek mennyibe kerul az alkatresz es mennyit kell cserelni minimum
>>>>> ...
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014. szeptember 8. 16:04 Bali Zoltan írta, <eltexto at freemail.hu>:
>>>>>
>>>>>> Igen, csakhogy az eladásokon beszedett haszon által, náluk vannak most
>>>>>> azok az eszközök, amikkel ezt meg "tudnám" csinálni...
>>>>>> Persze nem a maguk ellenségük..., mint én :).
>>>>>>
>>>>>> Üdv. Zoli
>>>>>>
>>>>>> 2014.09.08. 15:35 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>>>>>>> Egyébként mindenki előtt nyitva áll az út, hogy olcsó-hosszú
>>>>> élettartamú
>>>>>> és
>>>>>>> javítható cuccokat tervezzen és megpróbálja, hogy sikerül-e.
>>>>>>
More information about the Elektro
mailing list