[elektro] Mire gondoltak? NemJavithato..

Acs Gabor levlista at e8e.eu
Tue Sep 9 10:06:32 CEST 2014


1, Erről rinyáltam a múltkor, hogy az ár és a minőség nincs arányban 
egymással. Ezt a marketing próbálja elhitetni velünk, különféle 
szinteket hoznak létre, legyen a csórónak is valami (ennek még reális az 
ára), legyen a közepesnek is valami, de ott már nyílik az olló, és 
legyen a luxus, azon van ám a nagy lóvé, de vannak akik az ilyen holmik 
vásárlásával tudják magukat valahova sorolni, így meg is fogják venni. 
ebbe kavar be aztán még a hitvány árut drágán árusító kereskedő, aki 
pont erre a közfelfogásra épít. Ahogy 'Winkler Róbert' is mondta a 
napszemüvegről, hogy ha nem elég drága, nem veszi meg.

2, Azért mert gyárilag gyengébb minőségű anyagból készül az a csapágy, 
nem lenne szükségszerű, hogy a cseredarab 100e-be kerüljön. Hacsak nem 
ez is egy marketinges manipuláció, hogy a) büntesse az okoskodó 
csórókat, és ránevelje, hogy többet ne szarevősködjenek b) 
meghatározták, hogy egy autón mennyi hasznot kell a rendszernek 
realizálni függetlenül attól, hogy olcsó vagy drága, így aztán ha van 
olyan hülye palimadár, aki besétál a pókhálójukba, az mindenképp le lesz 
húzva.

Sehogy sem tisztességes.

Most a mobiltelefonok nézegetése közben párszor elöntötte azért az 
agyamat a lilaság. Olyan a telefonok életútja, hogy amikor kijön, 200e 
az ára, megy a nagy marketing, TV-reklámok, sajtótájékoztatónak nevezett 
showműsorok stb. Eltelik 1-2 év, ugyanúgy gyártják, ugyanazokból az 
anyagokból, de már csak 70-80 ezerbe kerül, és nem hinném, hogy most 
ráfizetéssel gyártják. Ugyanez az eset, hogy lenne egy telefon, ami tök 
jó lehetne, az ára is optimális, de kihagynak belőle pár 3Ft-os 
alkatrészt, hogy direkt szarrá tegyék. Szerintem felháborító, és 
megérett ez a manipulatív világ egy nagy változásra. De tudom, van aki 
szerint meg így van jól.

Gábor

2014.09.09. 9:18 keltezéssel, Kovács József írta:
> Tessék olyan autót venni aminél nem kell cserélni... az első 300 eKm-en.
> Ja, hogy az 1,5 millával drágább új korában a yaris kategóriában is.
>
> Erről szól a világ.
> A tartós, olcsón javítható cucc SZÜKSÉGSZERŰEN drágább új korában.
> A olcsó csili-vili meg drágán lesz javítható.
>
> A kulcsszó mint mindig: TCO
> A döntés a vevőé, utólag kár rinyálni
>
> A régi öregek is tudták már milyen fontos a TCO.
> "Nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsót vásároljak" mondották...
>
> Ez ma is érvényes alapvetés.
>
> KJ
>
>
> 2014.09.09. 03:39 keltezéssel, charles hoss írta:
>> majdnem
>> 100K
>>
>> a fektarcsa nincs rajta . az kulon cserelheto . az abs jelado lehet hogy
>> rajta van az agyon - igy negy csavarral leveheto a csonk es az agy ,
>> szethuzod a csatit es ot perc a csereje , nem tudja elrontani a szerelonek
>> csufolt droid.
>> a hulyenek is megeri ket kb 4000ft-os csapagyat igy cserelni egyben .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2014. szeptember 8. 18:19 potyo írta, <potyo.ada at gmail.com>:
>>
>>> csapágy egybeépítve féktárcsával és ABS jeladóval? 45000Ft
>>>
>>> 2014. szeptember 8. 18:17 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>>
>>>> jaja. egy haver yarisan tonkre ment a jobb hatso kerekcsapagy .
>>>> nem hajtott , nem kormanyzott kerek - egy sima csonk , rajta egy csapagy
>>> ,
>>>> azon egy agy .
>>>> tippeljetek mennyibe kerul az alkatresz es mennyit kell cserelni minimum
>>>> ...
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2014. szeptember 8. 16:04 Bali Zoltan írta, <eltexto at freemail.hu>:
>>>>
>>>>> Igen, csakhogy az eladásokon beszedett haszon által, náluk vannak most
>>>>> azok az eszközök, amikkel ezt meg "tudnám" csinálni...
>>>>> Persze nem a maguk ellenségük..., mint én :).
>>>>>
>>>>> Üdv.  Zoli
>>>>>
>>>>> 2014.09.08. 15:35 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>>>>>> Egyébként mindenki előtt nyitva áll az út, hogy olcsó-hosszú
>>>> élettartamú
>>>>> és
>>>>>> javítható cuccokat tervezzen és megpróbálja, hogy sikerül-e.
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list