[elektro] km preview
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Sep 5 16:05:58 CEST 2014
hat, az ilyen koru mitsubishik nem fogyasztjak termeszetesen az olajat.
a szelepszarszimering tenyleg valoszinu forras, de egy teljes olajcsere
utan derul ki mi a helyzet. a fordommal volt az hogy az elso olajcsere
alatt ette az olajat ,amivel jol fel is bosszantottt, mert hasznaltan
vettem, aztan a teljes olaj es szurocsere utan rendbejott - valoszinuleg az
elozo gazdaja valami szemetet toltott bele es azt ette.
bye
dexter
On 5 Sep 2014 13:33, "potyo" <potyo.ada at gmail.com> wrote:
> Jó, de mekkora távon fogyott el az az egy liter? 15000km alatt? Mert akkor
> az egyáltalán nem vészes. Ha 1500 alatt fogyott volna el, na az már akkor
> aggodalomra adna okot. Arra viszont ügyelhetnél, hogy ne menjen a minimum
> alá a szint. http://onroad.hu/2014/02/10/a-te-motorod-eszi-az-olajat/
>
> Nincs abban semmi különös, elszivárog valahol a hűtőfolyadék, júzer meg nem
> veszi észre időben, hogy melegebb a motor, mint kellene. Kipufogó oldali
> szelepszárszimmeringek gyorsan megsínylik a túlmelegedést. Mondjuk lehet
> nemis nagy kaland kicserélni, meg nemis kerülnek sokba, utána kell nézni,
> mennyire kell megbontani hozzá a motort.
>
>
> 2014. szeptember 5. 13:20 Ekati Bt. írta, <ekati at kabelszat2002.hu>:
>
> > > Olajfogyás lehet pl. kevés hűtőfolyadék miatti túlmelegedés és emiatt
> > > megkeményedő szelepszárszimmeringek. Mennyi a fogyás?
> > Szerintem sok :-)
> > Az első kocsimnál 540ekm-nél a 15ezres szervizperiódusnál nem kellett
> > olajat utána tölteni. Ebben van állítólag 170ekm, egy teljes litert már
> > utána töltöttem és az olajcserénél a nívó minimuma alatt voltam vagy
> > 3-4mm-el. Ez a hűtőfolyadék-szelepszárszimering összefüggés érdekes :-)
> >
> > NagyZé
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list