[elektro] Tervezett avultatás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Oct 31 12:04:35 CET 2014
Valoszinuleg semmi kulonos. A te gepednel nem volt szempont hogy kis, amugy
halott blokkot turbozzanak eletre, nem sporoltak a hutesen (kiegesztio
elektromos is lehet benne) nem sporoltak a turbo thetajan, mert az automata
valto ugyis ad idot felporogni a visszakapcsolas fel masodperce alatt -
tehat mentes az atlagos osszeuropai kenyszermegoldasoktol es
fillerbaszastol.
:)
Tankolni kell es menni vele.
Bye
Dexter
On Oct 31, 2014 11:46 AM, "Tanács Dávid Szilveszter" <
tanacsdavid at sosperec.hu> wrote:
> Nagy, duplaturbos benzinest hogy illik kezelni? Melegiteni szoktam
> mutatomozdulasig, leallitaskor meg pihentetes alapjaraton, majd leallitas.
> Mondjuk nem egy kapkodo, porgo motor. 100-110-ig nem forog 2000 folott.
>
> david
>
>
>
>
> ---- Be P, 31 okt. 2014 10:39:18 +0100 charles hoss írta ----
> >A toyota landcruiser doksijaban olvastam, tehat nem szajhagyomany utjan
> >kezdtek ezt terjeszteni - ott harom perc volt az ertek.
> >Azt hiszem a magyarazata az hogy a henger nagy teljesitmenyen jar, tehat
> >sok energia van benne, komoly hoveszteseggel igy ha hirtelen leallitod,
> >akkor a hengerfej tetejen megforr a viz, olaj stb.
> >A turboban is az van hogy hofok gradiens van es a leallo hutessel olyan
> >hely is felmelegszik aminek normal esetben nem kell ezzel megbirkoznia. Pl
> >izzik vorosen a haz, de az olajreteg hatarig melegitett, nem melegitheto
> >tul, mert elkezd forrni es meg tobb hot nyel el. Egyszeri user nyomja az
> >autopalyan, aztan satufek, beall tankolni : a turbo izzik, hoszallitas
> >nincs, mert kenes sincs, elforr az ott rekedt olaj es a mar szaraz ,
> >kokszos turbohaz olyan reszei is felforrnak amiket egyebkent nem erre
> >terveztek. Az elforro olaj kokszot hagy maga utan stb.
> >Nem jo omen
> >Minnel kisebb a turbo, minnel tobbet jar max terhelesen az auto, annal
> >rosszabb . Ha rovid utakat tesznek meg vele az is art. Ez magyarazza a
> >smartokat.
> >
> >Bye
> >Dexter
> >On Oct 31, 2014 10:17 AM, "vargai" <vargai at freemail.hu> wrote:
> >
> >> Szia !
> >>
> >> 2014. október 30., 18:06:55, írtad:
> >>
> >> >
> >> > kézikönyvek úgy kezdik, h leállítás előtt 1 perc alapjárat ...)
> >> Mivel magyarázzák?
> >>
> >> A lapátok olyan gázsebességnél gyakorlatilag azonnal követik a
> >> hőmérséletét. Az olaj sem melegedhet benne pirosra. A háznak sem kell 1
> >> perc a lehűlésre.
> >> Mivel nem padlógázzal állunk meg van esélye lehűlni....
> >> Persze ez csak az én véleményem. :-)
> >> --
> >> Udv:VI
> >>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> >-----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list