[elektro] Tervezett avultatás
Pásztor L.
seasoft at invitel.hu
Fri Oct 31 07:37:37 CET 2014
Nem en nyerek, az autogyarak nyernek. A kisebb tomeg hosszabb tavon kisebb fogyasztas, kisebb emisszio. Autodiler haverok szerint a gyari eloadasokon az ment at, h kimeletlenul minden az emisszio.ala van rendelve, mivel az alapjan (is) adoztatjak a gyarakat. Es szerintuk sokminden fejlesztes ugyanolyan idiota eredmenyt, komplikacoit, felesleges alkatreszeket, aremelkedeseket, irrealis fejlesztesi es gyartasi koltsegeket hoz, mint amit hozott az F1-ben a V8-hoz kepest az 1,6-os 4 hengeres turbo. Mindez kb. olyan ertelmetlen es onnan is ered, mint pl. az olommentes forrasztas.
Abszolut nonszensz, h egy 2,0-s ford mondeo rancfelvarrt tipusa 10milla felett legyen, (tegnap hallottam) ennyiert mar egesz mast kellene tudni adni.
-----------------
L.Pasztor
-----------------
Az üzenetet Samsung táblagépről küldték
charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>egy normal hasznalatu autonal nincs jelentosege.
>a lanc veztengely mas teszta , az nem a lendtomeg. en csak a fotengelyrol
>beszelek.
>eddig ket oriasi hasznat lattam a fotengely , lendtomeg csokkentesnek :
>szebben ,, gyorsabban porog fel a motor uresen - ami alapvetoen
>szuksegtelen. sokkal erzekenyebb az elindulasra, mert nincs tarolt energia
>a lendkerekben, roszabb a befecskendezes es gyujtas idozitese alapjaraton,
>mert sokkal nagyobb a fotengely szogsebesseg valtozasa , kiszamithatatlan a
>mozgasa, raadasul ha eddig mondjuk 250Nm-nyomatekra tervezett valtoval jo
>volt, a lendtomeg csokkentesevel a pulzacio fokozodik, tehat az effektiv
>250 helyett a csucsban , impulzusszeruen megjelento 300-200-as lenges
>szetttepi a feltengelyt, megoli a valtot.
>termeszetesen a himbak stb tomegkonnyitese ertelmes (alternalo tomegek,
>vegfordulat) , de a fotengely csak akkor ha mar az auto minden kg-ja szamit
>es versenyezni akarsz.
>utcan nincs ertelme. mennyi a fotengely thetaja a kerekek, valto ,
>kardanhoz es az auto lenduletehez kepest? mit nyersz ezzel?
>
>bye
>dexter
>On 30 Oct 2014 21:55, "Pásztor L." <seasoft at invitel.hu> wrote:
>
>> Ugye ezt nem Te irtad?
>> Akkor a konnyitett vezermu tengelynek, konnyitett lancoknak, tarcsaknak,
>> gorgoknek sincs?
>> Dehogy nincs!
>>
>> -----------------
>> L.Pasztor
>> -----------------
>>
>>
>> Az üzenetet Samsung táblagépről küldték
>>
>>
>> charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>>
>> >2014. október 30. 16:46 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:
>> >
>> >> 2014.10.30. 12:52 keltezéssel, charles hoss írta:
>> >> > A hullamzasat talan igen, de ezt
>> >> > joforman ingyen meg lehete oldani nagyobb tomegu fotengellyel, ami
>> soha
>> >> nem
>> >> > romlik el.
>> >> Nem kell növelni a tehetelenséget. Nem növelni kell, 4 henger felett
>> >> jól kiegyensúlyozott motor kell, kis lendtömeggel. A 4 henger és alatt
>> >> kell a rugós-kettős lendtömeg.
>> >> Ha hiszed, ha nem ... működik, Bármikor be tudom mutatni.
>> >>
>> >
>> >semmi jelentosege a tehetetlensegnek az auto tomegehez es gyorsulasahoz
>> >kepest . lehet nagyobb fotengelyt csinalni . hely is van es nem hatranyos
>> .
>> >egy haromhengeres motor is egesz jol elpofog egy normalisan megtervezett
>> >kis varosi autoban
>> >epp az audi csinalt olyan szivorendszert ami ket haromhengersre bontotta a
>> >hathengeresuket mert alacsony fordulaton jobb volt igy a toltese
>> >
>> >>
>> >> > Az hogy teszunk egy rugalmas csatolast lenyegeben meg egy harmonikus
>> >> > rezonanciat viszunk be. Ez elvileg csokkenti, de interferencia vagy
>> >> > rezonancia eseten magasabb csucsokat is produkalhat. Ha nincs
>> >> csillapitas ,
>> >> > akkor biztosan nem stabil , ha van, akkor zabalja az energiat.
>> >> Ez olyan kis frekvencia, ami még az alapjáratnál is kisebb. Csak
>> >> indításkor meg leálláskor focizhat ... ott meg fene bánja.
>> >>
>> >
>> >khm. felharmonikusok ?
>> >
>> >belegondoltal hogy nem csak inditaskor es leallaskor csattanhat , hanem pl
>> >akkor is ha a megfelelo fordulatszam egesz szamu tobbszorosevel utazik
>> >tempomattal ?
>> >mi volt a baj a szilard lendkerekkel es jo tarcsakkal amit nem lehetett
>> >megoldani ugy hogy az autoba ne keruljon be egy 150.000km utan 300.000ft
>> >koltseget generalo alkatresz ?
>> >minden km-re fizetnek ket forintot azert hogy elvileg valamikor egy picit
>> >kevesbe rezegjen a motor .
>> >akar emeljuk meg az alapjaratot 10%-al , az sem eszik 2ft-ot km-enkent ...
>> >szamoljunk ugy hogy rezeg-e annyira elviselhetetlenul a tesco gazdasagos
>> >auto hogy ez megerjen barkinek fel liter fogyasztaskulonbseget ?
>> >
>> >
>> >bye
>> >dexter
>> >-----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list