[elektro] Tervezett avultatás
potyo
potyo.ada at gmail.com
Thu Oct 30 21:43:42 CET 2014
Benzinesnél nem hiszem, a benzin-levegő keverék az ugyanaz volt akkor is,
és ma is. Dízelnél talán az égés gyorsabb a nagyobb befecskendezési
nyomásnak köszönhetően, viszont az EGR meg ugyanakkor lassítja az égést
mindkét motornál.
2014. október 30. 19:51 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> Olyan indokot is el tudok képzelni, hogy régebbi motorokban az égési
> folyamat lassabban zajlott le, most meg (pl károsanyag-kibocsájtási
> okokból) gyors, erőteljes robbanás kell, ami sokkal jobban megterheli a
> főtengelyt.. Ha van ez a kistömegű és nagy csavarodáskészségű lendkerék, az
> sok feszültséget levesz a főtengelyről..
> Csak tipp...
> KI
>
> ..
> > Nem kell növelni a tehetelenséget. Nem növelni kell, 4 henger felett jól
> > kiegyensúlyozott motor kell, kis lendtömeggel. A 4 henger és alatt kell a
> > rugós-kettős lendtömeg.
> > Ha hiszed, ha nem ... működik, Bármikor be tudom mutatni.
> ..
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list