[elektro] Tervezett avultatás

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Thu Oct 30 10:40:33 CET 2014


Egy valamit "sírok vissza" a mai autókból, a zsiguli elefánt-fület. Irtó 
jó légáramlást lehetet vele csinálni, de csak 100 km/h alatt.
Azért nincs a mai autókon, mert kib..ott szélzajos volt, és ma már nem 
is működne. Ugyanis régen amikor "megeresztettük" azt a fostalicskát az 
M7-en az Érdi lejtőn és ment kb. 150-155-öt (mellesleg halálfélelem 
mellett, mert úgy imbolygott az úton), akkor 100 felett a szél egyből 
becsapta az elefántfület. Ma meg már 130 alatt ugye nincs élet ... (nem 
vitaindító !)

És lehet sokan lemondták volna vagy lemondanák a légkondit ha lenne 
elefánt-fül, köztük én is aki utálom a légkondit, de kapom ha kell, ha nem.


----------------
L. Pásztor
----------------

2014.10.30. 10:21 keltezéssel, charles hoss írta:
> Tuzforro padlolemez a katalizator miatt.
> Sokkolo volt egy 2107-es ladabol egy golf 2-3-ba atulni. Kint 23 fok, bent
> 28. Max szellozesnel. Ablaknak huppogott, nem lehetett lehuzni .
> On Oct 30, 2014 9:24 AM, "Kormos Imre" <imre.kormos at gmail.com> wrote:
>
>> Szerintem ezt is úgy erőltetik rá az emberre, hogy rossz a szellőztetés
>> konstrukciója.
>> Nézd csak meg: elzársz minden fűtést és mégis 10 fokkal melegebb levegő
>> jön a nyílásokon, mint a kinti levegő.
>> A zsiguli a friss levegőt közvetlenül az ablak elől szívta be, ma meg a
>> kocsi elején valahol, és végig megy a cső a forró motortéren.
>> Így persze, hogy kell a légkondi.
>> KI
>>
>>
>> ..
>>> A légkondi viszont maximális mértékben biztonsági elem. Párásodás ellen
>> is
>>> jó, még télen is, nyáron meg a 35 fokban elbambuló embert frissíti fel
>>> annyira, hogy ésszel tudjon vezetni. A kényelem csak másodlagos szempont,
>>> főleg az utasoknak.
>> ..
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list