[elektro] Tervezett avultatás

potyo potyo.ada at gmail.com
Thu Oct 30 10:11:09 CET 2014


Én is úgy tudom, hogy a szélvédő és a motorháztető találkozásánál levő
vízelvezető árokból szokás szívni a levegőt

2014. október 30. 10:06 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:

> Na, akkor legközelebb jobban megfigyelem, merre kolbászol a levegő, lehet
> hogy hülyeséget írtam.
> De az, hogy elzárt meleg levegővelk is fűt valamennyit, az biztos.
> Akkor lehet, hogy a légterelő nem zár rendesen?
> KI
>
> >
> > Hali!
> >
> > Milyen autó ez? Amit eddig láttam, mind az ablak elől szívnak. Szerintem
> te
> > kevered a motor levegő szívásával, az valóban előröl/oldalról jön, hogy
> ne a
> > motortér forró levegőjét szívja a motor.
> > De a párásodás ráadásul ettől független. Zsigulin tanultam vezetni
> ősszel,
> > gyakorlatilag egyben műszer-repülési kiképzés is volt, akármit
> ventiláltunk,
> > szellőztettünk totál pára volt minden. Nem sírom vissza azokat az időket.
> >
> > Szabolcs
> >
> >
> > 2014. október 30. 9:22 Kormos Imre írta, <imre.kormos at gmail.com>:
> >
> > > Szerintem ezt is úgy erőltetik rá az emberre, hogy rossz a
> > > szellőztetés konstrukciója.
> > > Nézd csak meg: elzársz minden fűtést és mégis 10 fokkal melegebb
> > > levegő jön a nyílásokon, mint a kinti levegő.
> > > A zsiguli a friss levegőt közvetlenül az ablak elől szívta be, ma meg
> > > a kocsi elején valahol, és végig megy a cső a forró motortéren.
> > > Így persze, hogy kell a légkondi.
> > > KI
>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list