[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Oct 30 08:24:22 CET 2014
Ez még jobb, mint az r=0 user. :-)
Egyelőre isteníti az autót, hogy mennyivel kevésbé fárad el vezetés
közben stb. Azután jön a tél, és majd meglátjuk.
Best regards,
Andy
2014-10-30 8:13 GMT+01:00 Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de>:
> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
>
> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan,
> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom:
> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült,
> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van
> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
>
> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy
> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper,
> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a
> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
>
> Károly
>
> Xorn wrote:
>> Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
>> Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
>>
>> Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
>> bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
>> követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
>> fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
>> kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
>> autó.
>>
>> Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>> kepes mar autot vezetni .
>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>
>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>
>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>> az autó..
>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>> fázom...
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list