[elektro] Tervezett avultatás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 16:11:27 CET 2014
pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
jarok vele gyorsabban ettol .
nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
volt tergorbes gyujtas ? lett.
a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
kepes mar autot vezetni .
miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
bye
dexter
2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>
> Károly
>
> Fekete Róbert wrote:
> > nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> > már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
> > a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
> > és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> >
> > azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
> > az autó..
> > na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
> > fázom...
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list