[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Oct 29 11:27:24 CET 2014
Ráadásul a kettős tömegű lendkerék eleve nem is lenne szükséges. A
kuplungszerkezetbe épített csillapítás elég régen ismert dolog. Csak
úgy 300 helyett 100-ból kijönne a csere, mert a tömör lendkereket nem
kellene bántani ugyebár.
Fordnak dolgoztam sok évig, úgyhogy van kis rálátásom a dolgokra
"belülről" is. A kereskedéseket sosem az eladott autók tartják el,
hanem mindig a szerviz. Elsősorban az új autók garanciális
szervizelése, amit a gyártó fizet ki a szerviznek. Sajnos odahaza nem
nagyon gyakori, hogy a jótállás lejárta után is rendszeresen gyári
szervizbe hordják az autót.
Best regards,
Andy
2014-10-29 11:17 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> Nem kell ehhez sok ... már az is elég lenne, ha bizonyítható lenne az
> alultervezettség ...
> Ha egy hengerfalról 200e km alatt lekopik az edzet réteg, és az
> (SOROZATBAN !!!) nem bír ki 500 ezret, akkor az alultervezés !
> Pl. Ford Mondeo V6 kuplung + kettős lendtömeg törvényszerűen 200-220
> ezer között recccs. Csere közel 300 rugó munkadíjjal ... na vazze !
> Nem hitem igazán a tervezet avultatásban ... de 2 éve februárban pár
> centis hóban (de jól jött nekem akkor a hó !) betuszkoltam valahogy 3-ba
> és azzal végigautóztam a várost.
> A nagykőrösi úton betettem 6-ba és sebváltás nélkül hazamentem Szegedre.
>
> Itt a precedens elv is valszeg működne ... ha 1-2 cégre rábizonyítanák
> ezt, és kib...nak rájuk pár dollár-millát büntiként, vagy 10-20-30 %
> büntetővámot termékeikre akkor azért többen észbekapnának. Ha nem is
> lenne megváltva a világ, azért kicsivel jobb lenne.
>
> --------------------
> L. Pásztor
> --------------------
>
>
> 2014.10.29. 9:33 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>> Persze. Most hirtelen majd mindenki el kezd gyartani minoseget es a szart
>> abbahagyjak. Kiralylany, ebredj fel!
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list