[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Oct 29 11:24:06 CET 2014
Inkább hogyan?
Best regards,
Andy
2014-10-29 11:07 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
> Mé' tudná ? :)
>
> ----------------------
> L. Pásztor
> ----------------------
>
> 2014.10.29. 10:56 keltezéssel, Kovács József írta:
>> ...aztán méne tudná?!
>>
>> KJ
>>
>>
>> 2014.10.29. 10:07 keltezéssel, Xorn írta:
>>> A 125 lóerős, 1 literes, 3 hengeres turbo benzinest nem tudja 1
>>> millióra. Ha megfeszül, akkor se.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2014-10-29 10:04 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>>>> Persze, hogy mérhető. És tudja is az autógyár 100ekm-esre és 1000ekm-esre csinálni. A kérdés az, hogy ki mondja meg, mennyinek kell lennie, honnantól számít törvénysértőnek?
>>>> Mert a rétegvastagság csak pénz kérdése.
>>>> De, ha örökéletű lesz minden kávékiöntő, akkor nem fog 300Ft-ért kapni a tecsóban, csak 5eFt-osat. Akkor meg majd azon háborodik fel mindenki.
>>>> KI
>>>>
>>>> ...
>>>>> Dehogynem,
>>>>> a rétegvastagság, a rétegminőség stb..
>>>>> ezek min mind pontosan mérhető dolgok !!!
>>>> ...
>>>>> Üdv István
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014-10-29 09:32 keltezéssel, Kormos Imre írta:
>>>>>> Persze, értem. De pl. ez az edzett réteg nem tarthat örökké. Hány
>>>>> kilométerig kell kitartania? 100e, 500e?
>>>>>> KI
>>>>>> ...
>>>>>>> Alu motorblokkok henger belső falára felvitt edzett réteg kopása
>>>>>>> 200-250e után ... és ugye acél perselyezni nem lehet.
>>>>>> ..
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list