[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 10:19:02 CET 2014


Ennek a kei car-ok a cafolata . Suzuki capuccino?
Egy haverom vett motort ketmilka felett picivel.
50.000km utan eltunt a nicasil a hengerfalrol. Autonal ilyen kor blokk
csere az auto ujkori aranak feleert, mert ahogy a kinaiak megallapitottak a
gyari alkatreszek osszara hatszorosa az auto ujkori aranak.
Mi ez ha nem szandekos fenntarthatatlansag?

Bye
Dexter
On Oct 29, 2014 10:08 AM, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:

> A 125 lóerős, 1 literes, 3 hengeres turbo benzinest nem tudja 1
> millióra. Ha megfeszül, akkor se.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2014-10-29 10:04 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
> > Persze, hogy mérhető. És tudja is az autógyár 100ekm-esre és
> 1000ekm-esre csinálni. A kérdés az, hogy ki mondja meg, mennyinek kell
> lennie, honnantól számít törvénysértőnek?
> > Mert a rétegvastagság csak pénz kérdése.
> > De, ha örökéletű lesz minden kávékiöntő, akkor nem fog 300Ft-ért kapni a
> tecsóban, csak 5eFt-osat. Akkor meg majd azon háborodik fel mindenki.
> > KI
> >
> > ...
> >> Dehogynem,
> >> a rétegvastagság, a rétegminőség stb..
> >> ezek min mind pontosan mérhető dolgok !!!
> > ...
> >>
> >> Üdv István
> >>
> >>
> >> 2014-10-29 09:32 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> >> > Persze, értem. De pl. ez az edzett réteg nem tarthat örökké. Hány
> >> kilométerig kell kitartania? 100e, 500e?
> >> > KI
> >> > ...
> >> >> Alu motorblokkok henger belső falára felvitt edzett réteg kopása
> >> >> 200-250e után ... és ugye acél perselyezni nem lehet.
> >> > ..
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list